|
|
کدخبر: ۱۷۴۴۷۴

خبرگزاری تسنیم: با موافقت مشروط طلبکار رضا حقیقی، این بازیکن می تواند تیم ملی را در اردوی اتریش همراهی کند.

به گزارش خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، رضا حقیقی در آستانه سفر تیم ملی فوتبال به اتریش برای برپایی اردو و در فاصله یک ماه مانده به آغاز جام جهانی ۲۰۱۴ با مشکل بزرگی مواجه شده است.

ماجر از این قرار است که در روزهای پایانی سال ۹۲ خبر رسید که مالک یکی از اتومبیل های اهدایی باشگاه پرسپولیس به رضا حقیقی که دنبال نقد شدن پولش بوده حکم جلب را گرفته تا بتواند به ۳۲۰ میلیون پول خود برسد. قضیه از این قرار بود که این بازیکن بعد از عقد قرارداد با باشگاه پرسپولیس با توجه به بندی که در قراردادش وجود داشته به یک نمایشگاه اتومبیل می رود و یک خودروی لکسوس به ارزش ۳۲۰ میلیون تومان را انتخاب می کند.

فروشنده هم بدون دریافت مبلغی و فقط با یک فقره چک به تاریخ اول بهمن ۹۲ اتومبیل را به این بازیکن تحویل می دهد اما زمانی که تاریخ چک فرا می رسد این چک به علت نبود موجودی برگشت می خورد. این مسئله باعثمی شود صاحب اتومبیل حکم جلب و ممنوع الخروجی حقیقی را بگیرد و به اردوی تیم ملی برود.

بعد از حضور صاحب خودرو در اردوی تیم ملی، بزرگان تیم ملی و علی پروین واسطه می شوند تا مشکلی برای این بازیکن پیش نیاید، حتی کارلوس کی روش هم در جریان این قضیه قرار می گیرد.

با جدی شدن این جریان علی پروین دست به کار می شود و بعد از پرداخت ۱۵۰ میلیون تومان به صاحب اتومبیل قراردادی با عنوان صورت جلسه پرداخت بدهی امضا می کند و قرار می شود در تاریخ اول اردیبهشت ۹۳ بقیه پول پرداخت شود که این اتفاق رخ نمی دهد. بعد از پیگیری های صاحب اتومبیل و پس از مراجعه به پلیس گذرنامه حکم جلب و ممنوع الخروجی حقیقی دوباره صادر می شود تا هافبک تیم ملی در آستانه اردوی اتریش دچار مشکل بزرگی شود.

نکته جالب اینجاست که حتی علیرضا رحیمی هم در جریان این موضوع قرار گرفته و با صاحب اتومبیل قرار ملاقات گذاشته است.

با این حال طلبکار رضا حقیقی که حکم جلب این بازیکن را گرفته بود امروز اعلام کرد با سفر رضا حقیقی به اتریش برای حضور در اردوی تیم ملی فوتبال مشکلی ندارد. البته این فرد شرطی برای حقیقی گذاشته آن هم اینکه بدهی این بازیکن تا پایان هفته جاری پرداخت شود تا او بتواند برای جام جهانی به برزیل سفر کند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار