|
|
کدخبر: ۱۷۴۵۵۸

پلی آف تنیس روی میز با حضور سه تیم برگزار شد.

به گزارشخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، بیست و دومین دوره لیگ برتر تنیس روی میز در سال ۹۲ آغاز شد و هنوز با وجود گذشت دو ماه از سال ۹۳ هنوز تکلیف قهرمان مشخص نشده است. لیگ امسال قرار بود به صورت پلی آف برگزارشود. اما در آخرین لحظات و با انصراف تیم تله کابین گنج نامه همدان دور رفت پلی آف با سه تیم برگزار شد. دانشگاه آزادی ها که صدر نشینی در دور رفت و برگشت لیگ را به نام خود ثبت کرده بودند با انصراف همدانی ها به راحتی راهی مرحله نهایی شدند. اما تکلیف رقیب آنه ها در مرحله نهایی را دیدار پلی آف بین تیم های پترو شیمی بندر امام ماهشهر و پترو شیمی نوری مشخص خواهد کرد.

این دو تیم روز گذشته شنبه ۲۰ اردیبهشت مقابل هم قرار گرفتند و طی آن تیم پتروشیمی بندر اما ماهشهر موفق شد با نتیجه ۶ بر یک میزبان خود را شکست دهد.

پتروشیمی بندر امام ماهشهر با در اختیار داشتن بازیکنان مطرحی همچون نوشاد عالمیان، محمدرضا اخلاق پسند، محمد فرقدان، عارف احمدی فر و محمدعلی رویین تن یک گام تا مرحله فینال تردیک شدند و اکنون با ید به انتظار مرحله برگشت پلی آف باشند.

شایان ذکر است: دانشگاه آزاد با ترکیب افشین نوروزی، نیما عالمیان، میدیا لطف اله نسبی و بهنام رحمت پناه به دلیل صدرنشینی در دور رفت و برگشت لیگ مدعی اصلی عنوان قهرمانی هستند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار