|
|
کدخبر: ۱۷۴۵۷۰

سرمربی تیم فوتبال راه آهن درخصوص وضعیتش دراین تیم گفت: رئیسی کیا، مدیرعامل تیم راه آهن تلاش می کند که وضعیت کل تیم از جمله من و بازیکنان را هر چه سریعتر مشخص کند.

منصور ابراهیم زاده در گفتگو باخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگارانافزود: قراردادم را هنوز با باشگاه راه آهن فسخ نکردم. بر این اساس مدیر عامل تیم منتظر مشخص شدن وضعیت مالک باشگاه است تا تکلیف سرمربی و بازیکنان مشخص شود.

سرمربی تیم فوتبال راه آهن درباره پیشنهاد باشگاه نفت تهران به وی بیان کرد: مسئولان باشگاه نفت تهران تا الان پیشنهادی به من ندادند. به هر حال منتظر هستم تا تکلیفم در تیم راه آهن مشخص شود تا مذاکره ام با تیم های دیگر را آغاز کنم.

وی درباره پیشنهاد باشگاه ذوب آهن به وی تصریح کرد: مسئولان باشگاه ذوب آهن هم به من پیشنهاد سرمربیگری دادند اما به دلیل مسائلی، با باشگاه ذوب آهن توافقی نداشتم.

ابراهیم زاده درباره درگیری اش با برخی از بازیکنان راه آهن بیان کرد: این موضوع دیگر کهنه شده و حرف زدن در مورد آن بی فایده است. من با هیچ بازیکنی اختلافی نداشتم و صحبت های گفته شده توسط سامان آقازمانی کذب محض است.

وی در ادامه اظهار داشت: ارگ سرمربی و بازیکن وظیفه شان را انجام دهند آن وقت اختلافی هم بینشان به وجود نمی آید.

سرمربی تیم فوتبال راه آهن درباره عدم دعوت از بازیکناین همچون رحمتی، علی کریمی و پیام صادقیان به تیم ملی بیان کرد: فهرست تیم ملی سلیقه ای است و کی روش براساس معیارهای خود بازیکنان تیم ملی را انتخاب کرده است.

ابراهیم زاده در ادامه اظهار داشت: به هر حال کی روش ازتجربیات این بازیکنان درجام جهانی ۲۰۱۴ برزیل می توانست استفاده کند اما تشخیص داد که بازیکنان دیگری را به تیم ملی دعوت کند.

وی درپایان خاطرنشان کرد: امیدوارم هر چه سریعتر مالک جدید باشگاه راه آهن معرفی تا تکلیف من و بازیکنان هم مشخص شود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار