|
|
کدخبر: ۱۷۴۵۷۴

خبرگزاری تسنیم: رسانه های ایتالیایی از اسطوره فوتبال فرانسه به عنوان اولین گزینه سران تیم فوتبال یوونتوس برای هدایت این تیم در فصل آینده البته در صورت جدایی سرمربی فعلی بانوی پیر یاد کردند.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، زین الدین زیدان در صدر فهرست کاندیداهایی قرار گرفت که ممکن است جای آنتونیو کونته، سرمربی فعلی یوونتوس را بگیرند.

کونته امسال برای سومین بار متوالی یووه را قهرمان سری A کرد و به همین دلیل گفته می شود که او از بیم بی انگیزه شدن شاگردانش در فصل آینده قصد دارد یوونتوس را ترک کند و حرفه مربیگری را در خارج از ایتالیا ادامه دهد.

کونته هنوز حاضر نشده است اظهارنظری درخصوص این موضوع داشته باشد. او چندی پیش اعلام کرد که در پایان فصل باید نشستی با آندره آ آنیلی، رئیس باشگاه یوونتوس داشته باشد تا با او در خصوص برنامه های تیم در فصل آینده و استراتژی اش در بازار نقل و انتقالات گفت وگو کند. نتیجه این نشست قطعاً همان چیزی است که ماندن یا نماندن کونته در کنار بانوی پیر را تأیید می کند.

با این حال نشریات ایتالیایی از جمله گاتزتا دلواسپورت ادعا کرده اند که سرنوشت یووه از هم اکنون مشخص است و این تیم در پایان فصل یک مربی جدید را روی کار خواهد آورد که هم تیمی فرانسوی پیشین کونته در یوونتوس محتمل ترین گزینه در بین آنهاست.

زیدان در حال حاضر به عنوان دستیار کارلو آنچلوتی و همچنین مدیر ورزشی در کادر فنی تیم فوتبال رئال مادرید فعالیت می کند اما او هیچ تجربه ای از مربیگری ندارد. پیش از این گروهی از رسانه های فرانسوی از جمله نشریه معروف اکیپ ادعا کرده بودند که تیم فوتبال بوردو خواهان جذب زیدان است اما ایتالیایی ها حالا از او به عنوان گزینه هدایت بانوی پیر نام می برند.

روبرتو مانچینی، سرمربی تیم فوتبال گالاتاسرای ترکیه، لوچانو اسپالتی سرمربی پیشین تیم فوتبال زنیت سن پترزبورگ و همچنین ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی پیشین میلان که در اواسط فصل جاری اخراج شد، دیگر گزینه هایی هستند که از آنها به عنوان مربیان فصل آینده یوونتوس نام برده می شود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار