|
|
کدخبر: ۱۷۴۵۹۲

در بازدید گودرزی از بیمارستان بازتوانی پزشکی ورزشی نورافشار صورت گرفت؛

وزیر ورزش و جوانان در بازدید از بیمارستان بازتوانی پزشکی ورزشی نورافشار، تاسیس چنین مراکزی را برای حل مشکلات پزشکی ورزشکاران بسیار مفید دانست.

به گزارشگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ گودرزی پس از بازدید از امکانات و تجهیزات این بیمارستان در مراسم امضاء تفاهم نامه مشترک میان وزارت ورزش و جوانان و جمعیت هلال احمر شرکت کرد.

گودرزی در این مراسم گفت: از منظر ما که مسائل را از دید ورزشی می نگریم، این گونه مراکز درمانی - ورزشی باید روز به روز توسعه پیدا کند. این مراکز برای ورزشکارانی که توانایی درمان در خارج از کشور را ندارند مکانی امیدوار کننده و مفید است.

وی ادامه داد: تاسیس چنین مراکزی بخش عمده ای از مشکلات مردم و ورزشکاران را مرتفع می کند و باید از فرهادی رئیس جمعیت هلال احمر و دکتر کردی رئیس بیمارستان بازتوانی پزشکی ورزشی نورافشار تشکر کنم و امیدوارم افراد دیگری هم به صورت داوطلبانه برای ساختن چنین مراکزی اقدام کنند.

وزیر ورزش و جوانان با بیان این مطلب که عمده فعالیت های ورزشی در سراسر دنیا عمومی و همگانی است، افزود: با فرهنگ سازی مناسب می توان از مشکلات و آسیب های جسمی بکاهیم و برای پیشرفت و توسعه این گونه ورزش ها که جنبه عمومی و همگانی دارند بیش از پیش تلاش کنیم.

در ادامه این برنامه دکتر فرهادی رئیس جمعیت هلال احمر نیز با استقبال از تفاهمنامه مشترک میان وزارت ورزش و جوانان و جمعیت هلال احمر، ابراز امیدواری کرد این تفاهم نامه هر چه زودتر عملیاتی شود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار