|
|
کدخبر: ۱۷۴۶۳۹

می خواهیم نتایج آبرومندانه ای در برزیل کسب کنیم

خبرگزاری تسنیم: مهاجم تیم ملی فوتبال ایران از کیفیت لباس های شاگردان کی روش انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، محمدرضا خلعتبری پیش از آغاز تمرین امروز تیم ملی اظهار داشت: خوشبختانه شرایط خوبی داریم. چند روزی در آفریقای جنوبی تمرین کردیم و بعد از چند روز تمرین در تهران می خواهیم به اردوی اتریش برویم.

وی ادامه داد: اردوی آفریقای جنوبی از نظر امکانات یکی از بهترین اردوهای چند سال اخیر فوتبال ایران بود و همین مسئله باعثشد که تمرینات خوبی انجام دهیم.

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران درباره کیفیت البسه ملی پوشان عنوان کرد: خسته شدیم از بس در این مورد صحبت کردیم اما واقعیت ها را نباید کتمان کنیم. پایین بودن کیفیت لباس های تیم ملی ثابت شده است و نیازی نیست ما آن را ثابت کنیم. جنس لباس هایی که تن ماست پلاستیکی است.

خلعتبری در واکنش به صحبت های مسئولان شرکت آل اشپرت مبنی براینکه ملی پوشان باید ثابت کنند کیفیت لباس ها پایین است گفت: آقایان می توانند اینجا بیایند و ببینند که ما دروغ می گوییم یا آنها. پیش از این در تیم های سپاهان و دوب آهن هم لباس های آل اشپورت را پوشیده ام اما کیفیت آنها بسیار خوب بود و حتی با پوما هم برابری می کرد. در مجموع فکر می کنم رسیدگی بیش از حد به این مسئله ارزش ندارد و نباید زیاد درموردش صحبت کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که شاگردان کی روش چقدر در جام جهانی شانس موفقیت دارند خاطرنشان کرد: هر تیمی که به جام جهانی صعود کرده شانس موفقیت دارد. ما هم با انجام تمرینات خوب و بازی های دوستانه می توانیم نتایج آبرومندانه ای کسب کنیم. باز هم تأکید می کنم که تمرینات مان در اردوی آفریقای جنوبی بسیار پرفشار بود و من تا به حال چنین فشار بدنسازی را تجربه نکرده بودم.

مهاجم تیم ملی در مورد اینکه چقدر از حریفان کشورمان شناخت دارد گفت: آقای کی روش همیشه در مورد رقبایمان صحبت می کند اما هنوز فیلم بازی آنها را ندیدیم و نمی توانیم در موردشان اظهار نظر کنیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار