|
|
کدخبر: ۱۷۴۶۶۹

بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: بدون شک پیراهن تیم ملی مشخصه، اعتبار و آبروی تیم خواهد بود و من امیدوارم که مسئله لباس سریع تر حل شود.

کریم انصاری فرد در خصوص شرایط اردوهای برگزار شده بهخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاراناظهار داشت: خوشبختانه شرایط خوب است، هدف اردوی آفریقای جنوبی آماده سازی تیم در کارهای بدنی بود و در این خصوص تمرینات خوبی انجام دادیم و همه این اردوها در ارتقای سطح آماده سازی تیم ملی برگزار شده و خواهد شد که امیدوارم منجر به آمادگی بیشتر تیم شود.

بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان در مورد شناخت از حریفان ایرانی افزود: به طور طبیعی این سرمربی تیم است که باید از حریفان شناخت پیدا کند که به نظر من این اتفاق افتاده است و بازی های که در آفریقای جنوبی انجام دادیم خیلی به ما کمک کرد زیرا فوتبال این تیم ها شبیه به نیجریه بود.

انصاری فرد در خصوص حل شدن مسئله لباس تیم ملی تصریح کرد: صحبت کردن در مورد مسئله لباس بسیار است، اگر حرفی بزنیم هجمه ای ایجاد می شود، به طوری که لباس، نماد شخصیت یک تیم است.

بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان اضافه کرد: کی روش وارد مشکلات در مورد لباس تیم ملی نمی شود و از این حرف ها هم نمی زند. آیا درست است که روزی یک جوراب بپوشی یا از یک قلم بند استفاده کنی؟

وی در مورد این که آل اسپورت خواهان اثبات مسئله پیراهن بازیکنان بوده است، گفت: جوراب های ما هر روز یک سایز کوچک تر می شود، نیازی به اثبات ندارد شما می توانید ملاحظه کنید آیا می توان ۲ روز یک جفت جوراب را پوشید؟

انصاری فرد در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم با آوردن لژیونرها به اردوی اتریش تیم ما جان تازه ای گرفته و مشکلات پیراهن تیم ملی نیز مرتفع شود و همه شاهد یک تیم آبرومند در جام جهانی باشیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار