|
|
کدخبر: ۱۷۴۶۷۲

در حال به روز رسانی

خبرگزاری تسنیم: رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان گفت: برخی با توجه به منافع خودشان و به ضرر جمهوری اسلامی ایران صحبت هایی را مطرح می کنند.

به گزارش خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، علی کفاشیان در حاشیه تمرین امروز(یکشنبه) تیم ملی فوتبال گفت: امروز، روز آخر تمرین تیم ملی پیش از حضور در اتریش است و انشاءالله تمرینات تیم ملی در اروپا جدی تر پیگیری خواهد شد.

وی افزود: لژیونرها نیز بازی های باشگاهی خود را انجام دادند و در اردوی اتریش به تیم ملی می پیوندند. در این اردو کار جدی تر پیگیری خواهد شد و بوی جام جهانی احساس می شود. امیدواریم تیم ملی به نوعی آماده شود تا در جام جهانی بازی هایی که شایسته مردم ایران است را انجام دهد.

کفاشیان در خصوص حاشیه های اخیر تیم ملی و بحثلباس های ملی پوشان اظهار داشت: مسائلی است که برای برخی عادت شده و آنهایی که به منافع خودشان فکر می کنند و به ضرر جمهوری اسلامی ایران می اندیشند صحبت هایی را مطرح می کنند.

رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به اختلاف کی روش و شرکت آل اشپورت یادآور شد: آب رفتن پیراهن های تیم ملی ارتباطی به ما ندارد. آل اشپورت در شرایطی که هیچ اسپانسری سمت ما نیامد به ما لباس داد و باید بگویم اکنون هم هیچ اسپانسری سمت ما نیامده است. جنس های این شرکت آلمانی بسیار مناسب است و بهترین نوع لباس های اروپایی در اختیار ما قرار می گیرد.

کفاشیان ادامه داد: در خصوص میزان لباس ها نیز هیچ مشکلی نداریم و هر چقدر که بخواهیم به ما لباس داده می شود حتی در اردوی آفریقای جنوبی بابت ارسال لباس ها به اردو میزان زیادی اضافه بار دادیم.

وی با تاکید بر اینکه تیم ملی مشکلی بابت میزان لباس ها نخواهد داشت، گفت: اگر بازیکنان مشکل گرمکن هم داشته باشند هزینه ای ۲ هزار دلاری می دهیم تا گرمکن های تیم ملی بیشتر شود. به سرپرست تیم هم تذکر دادم که در اردوی اتریش بازیکنان هیچ کمبودی نداشته باشند چون نمی خواهیم اختلافات داخلی به وجود بیاید. لباس های تیم ملی را نیز از آلمان تحویل گرفته ایم و به بازیکنان خواهیم داد.

ادامه دارد…

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار