|
|
کدخبر: ۱۷۴۶۹۴

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: متاسفانه به وزیر ورزش درست اطلاع رسانی نشده است و عنوان کردن این مسائل در رسانه ها و عموم، کار شایسته ای نیست.

به گزارشخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ کارلوس کی روش در جمع خبرنگاران در خصوص وضعیت تیم ملی فوتبال کشورمان اظهار داشت: تیم ملی فوتبال ایران حرکت رو به جلو را به جهت کسب موفقیت آغاز کرده است و به همین شکل به کارمان ادامه می دهیم و سعی می کنیم تمرکز لازم را داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در مورد آخرین وضعیت رقبا افزود: تمامی اطلاعات لازم را در مورد عملکرد تیم های همگروهمان در جام جهانی بررسی و دنبال کرده ایم و حتی نکات مسابقات باشگاهی آن تیم ها را پیگیری کرده ایم و آن ها را در اختیار بازیکنان قرار داده ایم.



لطفا به مسائل حاشیه ای نپردازید!


وی در مورد اظهارات وزیر ورزش و جوانان هم تصریح کرد: واقعا دوست ندارم در این مورد صحبت کنم. شما می دانید فقط ۳۴ روز به جام جهانی باقی مانده است و بازهم تکرار می کنم، واقعا امیدوارم که این آخرین دفعه ای باشد که در این مورد صحبت می کنیم، زیرا تیم ایران استحقاق این را دارد که در جام جهانی موفق شود، فقط برای آخرین بار این نکته را مطرح می کنم و دیگر این مسئله را برای همیشه تمام کنید.

سرمربی فوتبال کشورمان ادامه داد: متاسفانه به وزیر ورزش و جوانان اطلاعات درستی داده نشده است، به همین منظور به وکیلم اعلام می کنم که پرونده مرا پیگیری کند و نتیجه را رسما اعلام نماید.

وی بیان کرد: هیچ گاه دوست نداشتم به صورت عمومی صحبت کنم، از مسائل مطرح شده توسط من سوءاستفاده کرده اند و من می گویم اشتباه بوده است و بازهم تکرار می کنم راجع به مسائل شخصی خودم در رسانه ها صحبتی نمی کنم و از وکیلم درخواست می کنم که مسائل شخصی من را پیگیری کند.

منافع ملی را ترجیح می دهم

کی روش اضافه کرد: ما حق نداریم مسائل شخصی را بر مسائل و منافع ملی ترجیح دهیم، به نظر من از همان ابتدا اطلاع رسانی اشتباهی صورت گرفته که در حال حاضر قصد من شفاف سازی این مسئله است.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان عنوان کرد: ۳ نکته در اینجا قابل بحثاست، یکی اینکه در ۲ بازی آخر یعنی قطر و کره جنوبی ما در شرایط اجبار بازی کردیم، آن هم در آن رطوبت بالا که مجبور بودیم بازی کنیم و دوم اینکه اگر شماره کفش شما ۴۴ باشد و به شما یک کفش با سایز ۳۴ تحویل دهند، آیا می توانید حتی راه بروید، چه برسد به اینکه بازی کنید و سوم اینکه با یک دست گرمکن تمرینی اگر صبح تمرین کنید، عصر دیگر نمی توانید با همان دست گرمکن به تمرین بپردازید، اما ما با یک دست گرمکن ۲۱ روز کار کرده ایم و این مناسب نیست.



وی اذعان داشت: من به دلیل اطلاع رسانی اشتباه به وزیر ورزش متأسفم و همچنین امروز برای شفاف سازی مجبور به ارائه این صحبت ها شدم، هم اکنون در مقابل شما رسانه ای ها اعلام می کنم اگر پیش این اشخاص بدهی دارم، خودم را پیش خودم و خدای خودم مسئول می دانم و در غیر این صورت از وکیلم می خواهم مسائل را دنبال کند.

آمادگی حضوری موفق در جام جهانی را داریم


کی روش در مورد وضعیت بازیکنان و عملکردشان در سه بازی آخر مرحله مقدماتی جام جهانی گفت: البته فکر می کنم شما نتایج را دیدید، ما توانستیم با همت بازیکنان خط دفاعی و تهاجمی و همچنین دروازه بان گلی دریافت نکنیم و گل هم بزنیم و به عنوان تیم اول صعود کنیم و آماده ایم که بازهم در جام جهانی موفق باشیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در مورد اهداف اردوهای تیم ملی و خروجی بازیکنان تاکید کرد: اردوی آفریقای جنوبی و اتریش، حضور مقتدرانه در رقابت ها و ارائه ۴ بازی تدارکاتی با حضور همه بازیکنان هدفی جز موفقیت تیم ملی به دنبال ندارد و ما با ۲۸ بازیکن به اردو می رویم و ۲ بازیکن نیز به این جمع اضافه می کنیم و اما در نهایت با ۲۳ بازیکن راهی برزیل خواهیم شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم که تیم ملی فوتبال کشورمان بتواند در برزیل سربلند و با ارائه بازی های خوب اعتبار فوتبال ایران در آسیا و جهان را ثابت کند.

از این به بعد هر کس که تیم ملی را اذیت کند من به او نیجریه ای می گویم

کی روش در بخشی دیگر از صحبت های خود گفت: از این به بعد هر کس که تیم ملی را اذیت کند من به او نیجریه ای می گویم.


وی ادامه داد: نمی خواهم من مشکلی برای تیم ملی باشم.

کارلوس کی روش درباره تمرین تیم ملی امروز گفت: تمرین امروز فوق العاده بود و تعهد و انگیزه که در بازیکنانم هست، عالی است.

وی در مورد صحبت های وزیر ورزش افزود: من در این باره به همه چیز اشاره کردم و دیگر نمی خواهم در این مورد حرفی بزنم و اگر کسی چیزی می خواهد بشنود رئیس فدراسیون فوتبال اینجاست و از او بپرسید.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان ادامه داد: من می دانم ۳۴ روز تا بازی با نیجریه زمان داریم و این بازی، بازی مهمی خواهد بود و به نظر من تمام جام جهانی برای ما بازی با نیجریه است و هر کس در این راه آماده سازی تیم ملی برای ما ایجاد مزاحمت کند، من به او نیجریه ای می گویم.

وی در پایان گفت: دیگر بیشتر از این نمی خواهم صحبت کنم و فقط باید بگویم که نمی خواهم مشکل تیم ملی باشم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار