|
|
کدخبر: ۱۷۴۷۰۲

همایش همبستگی در حمایت از تیم ملی

خبرگزاری تسنیم: سرپرست پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: صاحب خانه ها بیرون مانده اند و کسانی که نمی دانند پرسپولیس چیست در این تیم حضور پیدا کرده اند.

به گزارش خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، محمود خوردبین در حاشیه دومین همایش همبستگی در حمایت از تیم ملی اظهار داشت: در مدت آماده سازی تیم ملی همه در اختیار این تیم بودند و فکر می کنم بعضی از کارها زیاده خواهی بوده است. کلا اینکه فدراسیون و مردم به تیم ملی کمک کنند خوب است اما بعضی چیزها هم زیاده خواهی بود مثل همین داستان پیراهن های تیم ملی.

وی افزود: کیفیت لباس های آل اشپورت خوب است و بازیکنان به خاطر سرمربی تیم ملی از کی روش حمایت می کنند. ما می دانیم جریان بین سرمربی تیم ملی و شرکت آل اشپورت چیست.

سرپرست پیشین تیم پرسپولیس در مورد هیئت مدیره جدید این باشگاه عنوان کرد: ترکیب هیئت پرسپولیس را نمی شناسم ولی امیدوارم موفق باشند. طبق معمول صاحب خانه ها بیرون مانده اند و کسانی که نمی دانند پرسپولیس چیست در این تیم حضور پیدا کرده اند.

خوردبین در مورد اظهار نظر پروین مبنی بر اینکه مگر قحط الرجال است که رحیمی مدیرعامل پرسپولیس می شود گفت: او درست گفته است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار