|
|
کدخبر: ۱۷۴۷۰۶

پنجمین مرحله اردوی آماده سازی تیم والیبال جوانان دختر با حضور ۱۸ بازیکن پیگیری می شود.

به گزارشگروه ورزش باشگاه خبرنگاران،پنجمین مرحله اردوی آماده سازی تیم والیبال جوانان دختر با حضور ۱۸ بازیکن پیگیری می شود.

این مرحله از اردوی آماده سازی تیم ملی والیبال جوانان دختر از دوشنبه ۲۲ اردیبهشت ماه در آکادمی ملی المپیک آغاز می شود و تا دوشنبه ۲۹ اریبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

میترا شعبانیان سرمربی تیم والیبال جوانان دختر از ۱۸ بازیکن برای حضور در این مرحله از اردو دعوت کرده است که نسبت به اردوی قبلی یک نفر حذف شده است.

اردوی چهارم این تیم ۱۸ اردیبهشت ماه به پایان رسید و بعد از چهار روز استراحت بازیکنان اردوی پنجم را آغاز خواهند کرد.

فاطمه زاده عبداله، فاطمه امینی، فاطمه حامدی نسب، فاطمه صولتی، مهشاد بزرگ، شکیلات صدری رجبی و شمین فتح الهی از تهران، مینا نعمیی پور و اسما ملایی از البرز، هنگامه همرنگ، نگین شیرتری و سوگند حق پرست از گیلان، شکیلا عرب عامری از گلستان، زهرا هاشمی و سوگند سلیم از اصفهان، فاطمه سلگی از لرستان، ریحانه موسوی و پگاه آشتی بر از خراسان رضوی بازیکنان دعوت شده به این مرحله از اردوی آمادگی تیم ملی والیبال جوانان دختر هستند.

راحله آرا به عنوان مربی، سارا حیدرزاده(بدنساز)، حبیب زاده(فیزیوتراب) و سمیرا روزبهانی به عنوان سرپرست بازیکنان و میترا شبعانیان سرمربی این تیم را در این اردو همراهی می کنند.

تیم ملی والیبال جوانان دختر خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا آماده می کند.

هفدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی جوانان دختر زیر ۱۹ سال آسیا ۲۰۱۴ از ۲۸ تیرماه در چین تایپه آغاز می شود که به مدت ۹ روز نیز ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار