|
|
کدخبر: ۱۷۴۷۱۱

همایش همبستگی در حمایت از تیم ملی

خبرگزاری تسنیم: رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان گفت: اینکه کمیته ای برای حمایت از تیم ملی تشکیل شده قابل تقدیر است و همه دست به دست هم داده اند تا هنرمندی بازیکنان تیم ملی را شاهد باشیم.

به گزارش خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، دومین همایش همبستگی در حمایت از تیم ملی و رونمایی از آثار فرهنگی هنری ایران از ساعت ۲۱ امشب(یکشنبه) در محل سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی آغاز شد. در این مراسم محمود گودرزی، وزیر ورزش و جوانان، علی جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، علی کفاشیان، رئیس فدراسیون به همراه مهدی محمدنبی و هادی آیت الهی، دبیرکل و نایب رئیس فدراسیون فوتبال تابش، نماینده مجلس شورای اسلامی، سفرای آرژانتین، برزیل کره جنوبی و برخی پیشکسوتان فوتبال حضور دارند.

کفاشیان در ابتدای این مراسم به سخنرانی پرداخت و گفت: بسیار خوشحالم که وقتی اتحاد و همبستگی به وجود می آید مردم ما در همه اقشار دست به دست هم می دهند.

وی افزود: وقتی سربازان ایران می خواهند حماسه ای را خلق کنند همه فرزندان ایران دست به دست هم می دهند تا این حماسه بزرگ خلق شود. امروز فرزندان شما یک حماسه بزرگ را خلق کرده اند و با حمایت هایی که انجام شده منتظر موفقیت تیم ملی هستیم. با حمایت هایی که دولت داشته امید زیادی داریم که از جمله این حمایت ها دستور رئیس جمهور محترم است که به وزیر ورزش و جوانان دستور دادند از تیم ملی در جام جهانی حمایت شود.

رئیس فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: از حمایت های وزارت ارشاد، سازمان فرهنگی و گردشگری و سایر نهادها که از ما حمایت کردند تشکر می کنم. اینکه کمیته ای برای حمایت از تیم ملی تشکیل شده قابل تقدیر است و همه دست به دست هم داده اند تا هنرمندی بازیکنان تیم ملی را شاهد باشیم.

کفاشیان با اشاره به حضور هنرمندان ایرانی در مراسم که با صنایع دستی خود از تیم ملی حمایت کرده اند، گفت: امروز در خدمت شماری از هنرمندان هستیم که با عشق چند سال کار کرده اند و اکنون کارهای خود را به ما داده اند تا در برزیل به نمایش بگذاریم. از این کار بزرگ آنها تقدیر و تشکر می کنیم و برای کادر فنی تیم ملی و بازیکنان آرزوی موفقیت دارم تا نماینده شایسته ای در جام جهانی باشند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار