|
|
کدخبر: ۱۷۴۷۱۵

همایش همبستگی در حمایت از تیم ملی

خبرگزاری تسنیم: کارشناس فوتبال کشورمان از بازیکنان تیم ملی ایران خواست تا در جام جهانی مقابل حریفان بجنگند.

به گزارش خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، امیر حاج رضایی در حاشیه دومین همایش همبستگی در حمایت از تیم ملی در مورد شرایط کنونی شاگردان کی روش گفت: باید شرایط به گونه ای باشد تا بتوانیم از تیم ملی حمایت کنیم. اردوی آفریقای جنوبی با بازیکنان کم تمام شد و حالا اردوی اتریش در پیش است.

وی ادامه داد: باید با تیم های همگروه مان رقابت نزدیکی داشته باشیم و استمرار این حرکت در اردوی اتریش است. متاسفانه مشکل اساسی حال حاضر تیم ملی این است که تمام بازیکنان در اختیار سرمربی نیستند و خودشان را به تدریج به جمع ملی پوشان می رسانند.

کارشناس فوتبال ایران تصریح کرد: اگر بخواهم وضعیت تیم ملی را تشریح کنم باید بگویم در بیم و امید هستم؛ بیم از این لحاظ که ما ۲۸ خرداد سال پیش مجوز ورود به جام جهانی را دریافت کردیم و تا امروز زمان زیادی را به هر دلیل موجه و غیرموجهی از دست دادیم و از جهتی امیدوارم چون فوتبال یک ورزش غیرقابل پیش بینی است.

حاج رضایی ضمن بیان این مسئله که نتایج تیم ملی می تواند اثرات مثبت و منفی در جامعه داشته باشد خاطرنشان کرد: بازیکنان باید بدانند جام جهانی فقط نتایج داخل زمین نیست بله تبعات نتایج هر مسابقه روی جامعه و مردم تاثیر مستقیم دارد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا اردوی اتریش می تواند به تیم ملی کمک کند عنوان کرد: ما از تیم ملی دور هستیم و نمی توانیم در این مورد قضاوت کنیم. یادم می آید کی روش یک بار گفت ما به اردویی در ترکیه رفتیم و از لحاظ امکانات همه چیز عالی بود اما فقط هشت بازیکن داشتیم، در این مواقع داشتن هتل و یا پرواز خوب مورد توجه نیست بلکه حضور بازیکنان می تواند اثرگذار باشد.

حاج رضایی در خصوص اینکه آیا صحبت کردن از مشکلات می تواند در حال حاضر دردی را از تیم ملی فوتبال ایران دوا کند گفت: واقعیت این است که همه ما باید از تیم ملی حمایت کنیم و افرادی که در فوتبال هم دست اندرکار نیستند باید این حمایت را انجام دهند. در این شرایط ما نباید به کمبودها نگاه کنیم و اگر هم اگر کمبودی وجود دارد باید اشاره سربسته به آن کرد.

وی ادامه داد: اهالی رسانه و فوتبال باید انتقادهای مودبانه و منصفانه داشته باشند. بعضی مواقع نقد مودبانه و منصفانه کارایی حمایت از تیم ملی را دارد. همه ما باید این حمایت را انجام دهیم.

کارشناس فوتبال ایران در پاسخ به این سوال که چه سخنی با یازده بازیکن تیم ملی در جام جهانی دارد، اظهار داشت: فقط به آنها می گویم بجنگید.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار