|
|
کدخبر: ۱۷۴۷۲۳

همایش همبستگی در حمایت از تیم ملی

خبرگزاری تسنیم: دروازه بان تیم ملی در مورد پیش بینی اش از قهرمان جام جهانی گفت: اول ایران و بعد اسپانیا.

به گزارش خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، علیرضا حقیقی در پایان همایش همبستگی در حمایت از تیم ملی اظهار داشت: تیم ملی در اردوی آفریقای جنوبی حضور پیدا کرد و آنطور که من شنیدم اردوی خوبی بود و بازیکنان تیم ملی را از لحاظ بدنی به شرایط خوبی رسانده است. فکر می کنم با حضور در اردوی اتریش و برزیل بتوانیم تا جام جهانی به آمادگی صددرصد برسیم.

وی افزود: از نظر دروازه بانی هم مشکل نداریم. در حال حاضر ۴ دروازه بان در تیم ملی هستند که باید یکی از آنها حذف شود. ما مشکلی نداریم؛ امیدواریم و با قدرت کارمان را انجام می دهیم تا تیم ملی موفق باشد.

دروازه بان تیم ملی در مورد رویایی با آرژانتین و مسی گفت: مهمترین بازی با ما نیجریه است و تمام فکر و ذکر بازیکنان این است که مقابل این تیم پیروز شویم و بعد از آن به آرژانتین فکر می کنیم. مسی بازیکن بزرگ و شناخته شده ای است و بازی مقابل او نه برای دروازه بان بلکه برای همه بازیکنان سخت است اما مطمئنا کی روش با تفکراتش برای این موضوع هم برنامه دارد.

حقیقی در مورد اینکه احتمال صعود ایران وجود دارد یا خیر عنوان کرد: فوتبال همیشه با اتفاقات خاص همراه بوده است. به بازی هایمان با قطر، لبنان و کره در راه صعود به جام جهانی اشاره می کنم که با تدبیر کی روش توانستیم صعود کنیم. مطمئنا در جام جهانی هم تیم دست و پا بسته ای نیستم و برای صعود تمام تلاشمان را می کنیم.

او در پاسخ به این سوال که به دوستداران فوتبال ایران در آسیا چه قولی می دهد گفت: تنها قولی که می توانم بدهم این است که ما تمام تلاشمان را به کار می بندیم. نه حالا بلکه از زمان صعود تمام تلاشمان را انجام داده ایم و من از طرف تمام بازیکنان و کادر فنی قول می دهم که در ادامه تلاش می کنیم تا سربلند باشیم.

دروازه بان تیم ملی در مورد مراسمی که برگزار شد گفت: در این مراسم از کسانی که کارهایی هنری انجام داده بودند تجلیل شد و اعضای تیم ملی هم حضور داشتند. امیدوارم همانطور که وزیر ورزش گفت بعد از جام جهانی هم شاهد سربلندی تیم ملی و بازیکنانش باشیم.

وی افزود: این مراسم در روحیه تیم ملی تاثیر دارد و بازیکنان و کادر فنی این حمایت ها را حس می کنند.

حقیقی در مورد لباس های تیم ملی گفت: حرف خاصی ندارم.

دروازه بان تیم ملی در مورد شرایط خودش تصریح کرد: از نظر روحی و بدنی مشکلی ندارم و تمام تلاشم را انجام می دهم و امیدوارم دعای خیر مردم شامل حال ما باشد و بتوانیم سربلند باشیم.

وی در مورد رقابت با سایر دروازه بانان تیم ملی گفت: صددرصد این رقابت وجود دارد. نه تنها در راه جام جهانی بلکه همیشه سخت تلاش کردم و در تیم ملی هم اول لطف خدا و بعد نظر کی روش مهم است و من تمام تلاشم را انجام می دهم.

حقیقی در مورد پیش بینی اش از قهرمان جام جهانی گفت: اول ایران، بعد اسپانیا.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار