|
|
کدخبر: ۱۷۴۷۷۸

قائم مقام باشگاه سپاهان در خصوص تغییر سرپرست این تیم گفت: حضور خوروش به جای فرامرزی در پست سرپرستی تیم هنوز اتفاق نیافتاده است.

مسعود تابش در گفتگو باخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگارانافزود: درحال حاضر خبری از سوی باشگاه در مورد حضور خوروش به جای فرامرزی در پست سرپرستی تیم اعلام نشده است.

قائم مقام باشگاه سپاهان اظهار داشت: فرامرزی کماکان سرپرست تیم سپاهان است و مسئولیتش را انجام می دهد. همچنین خوروش هم در یک بخشی دیگر باشگاه مشغول به فعالیت است.

وی تصریح کرد: اگر مسئولان باشگاه برنامه ای برای تغییر سرپرست داشته باشند آن را در سایت باشگاه قرار می دهند.

قائم مقام باشگاه سپاهان درخصوص وضعیت کرانچار اظهار داشت: کرانچار قراردادش را با باشگاه سپاهان یکسال دیگر تمدید کرد. باشگاه و کرانچار علاقمند به ادامه همکاری بودند بر این اساس مبلغ قرارداد کرانچار بسیار معقول و مورد تأیید باشگاه است.

تابش درخصوص شرط کرانچار برای تمدید قرارداد، جدایی سه بازیکن مطرح این تیم بوده، گفت: این موضوع شایعه ای بیش نیست. اخلاق کرانچار به صورتی است که تا الان مشکلی با بازیکنان نداشته است و خواهان کنار گذاشتن هادی عقیلی، رحمان احمدی و محرم نویدکیا هم نیست.

وی درباره گفته های یعقوب کریمی برعلیه کرانچار اظهار داشت: بازیکن در مقطعی عصبانی می شود و حرف هایی را به زبان می آورد، کریمی هم از این امر مستثنی نیست. کرانچار قصد دارد بازیکنان خوب سپاهان را حفظ کند و قصد کنار گذاشتن آنها را ندارد.

تابش در پایان خاطر نشان کرد: کرانچار یکی، دو روز است که قراردادش را با باشگاه سپاهان تمدید کرده و یک مقدار زمان باید بگذرد تا لیست مازاد و بازیکنان مد نظرش را به ما اعلام کند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار