|
|
کدخبر: ۱۷۴۷۹۷

خبرگزاری تسنیم: کیفیت لباس های تیم ملی فوتبال ایران این بار سوژه خبرگزاری فرانسه شد.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، کارلوس کی روش ساعاتی پیش از ترک تهران برای حضور در اردوی اتریش در گفت و گو با «خبرگزاری فرانسه» گفت: یک مرحله دیگر از برنامه آماده سازی را در اتریش داریم که بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته تا سی ام مِی(۹ خرداد) ادامه خواهد داشت. برنامه آماده سازی خاص تری داریم و روی مسابقاتی که در این اردو برگزار خواهیم کرد، تمرکز می کنیم.

تیم ملی ایران که با ۲۸ بازیکن به اتریش سفر کرد در این اردو در دیدارهایی دوستانه به ترتیب با بلاروس، مونته نگرو و آنگولا مصاف خواهد کرد.

سرمربی ۶۱ ساله ایران تصریح کرد: در حال حاضر ۲۸ بازیکن را به اردو فراخوانده ایم و در ادامه ۲ بازیکن دیگر را هم به تیم ملی اضافه خواهیم کرد تا لیست اولیه ۳۰ نفره ای که فیفا خواسته را تکمیل کنیم.

بر اساس اعلام فدراسیون فوتبال ایران فهرست ۲۳ نفره پایانی تیم ملی در تاریخ ۲ مِی(۱۲ خرداد) منتشر خواهد شد. ایران که چهارمین حضورش در جام جهانی را تجربه می کند در برزیل و در گروه F با آرژانتین، نیجریه و بوسنی و هرزگوین همگروه است.

این خبرگزاری نوشته است: تیم ملی ایران در ماه ژوئن ۲۰۱۳ جواز حضور در مرحله پایانی جام جهانی را به دست آورد ولی تاکنون آماده سازی خوبی نداشته و تحریم های بین المللی هم مزید برعلت شد. آخرین جنجال روز هم مربوط به تجهیزات ورزشی تیم ملی ایران است که توسط کمپانی تولید پوشاک ورزشی «آل اشپورت» آلمان تولید می شود و بازیکنان و کادر مربیگری تیم ملی کیفیت این محصولات را مورد انتقاد قرار داده اند.

سرمربی پرتغالی کشورمان چند روز پیش عنوان کرده بود: در فاصله ۳۴ روز مانده به شروع رقابت های جام جهانی نمی خواهم در مورد مسائل جزیی صحبت کنم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار