|
|
کدخبر: ۱۷۴۸۵۸

قنبرزاده گفت: ما نمی توانیم مبالغ بالایی را قول بدهیم و بعد نتوانیم آن ها را پرداخت کنیم و امیدواریم وزارت ورزش و جوانان همانطور که قول داده از بسته شدن قراردادهایی با مبالغ بالا جلوگیری کند.

قنبرزاده، در گفتگو باخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاراناظهار داشت: به هر حال ما از پرداخت کردن رقم پیشنهادی گل محمدی معذوریم و نمی توانیم از عهده آن بر بیاییم، البته این رقم نجومی نبوده و فقط ۲۰درصد نسبت به قرارداد سال گذشته افزایش یافته اما ما نمی توانیم این کار را عملی کنیم و این مبلغ نسبت به مبالغ باشگاه های دیگر نجومی نبود، ما خودمان دوست داشتیم تا گل محمدی را در اختیار داشته باشیم و در این باره تلاش کردیم اما نمی توانیم چک بی محل بکشیم، بنده موظم تا بر اساس نظر هیئت مدیره و بودجه ی پیشنهادی آنها قدم بردارم که نتوانیم با گل محمدی به توافق برسیم.

وی تصریح کرد: اگر بودجه ی پیشنهادی باشگاه ۱۰ یا ۱۵ درصد یا حداکثر ۲۰درصد هم نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کند ما سعی می کنیم این بودجه را به بهبود سخت افزارها، کارهای پایه ای، مدارس فوتبال و آکادمی های فوتبال اختصاص دهیم.

وی در خصوص تعهدات وزارت ورزش و جوانان افزود: ما امیدواریم که وزارت ورزش در موضوع قراردادها داخل نشود و هزینه ها کمتر شود اما متأسفانه نشانه هایی که ما می بینیم از این قضیه حکایت ندارد.

وی بیان کرد: ما باید بر اساس برنامه راهبردی عمل کنیم و اگر اینطور بود باید دو سال دیگر به این جایگاه می رسیدیم ولی شما دیدید که نفت تهران چه نتیجه ای گرفت.

وی اظهار داشت: هزینه عامل پیشرفت نیست. شما ببینید اگر هزینه همه چیز بود جایگاه نفت تهران باید ۱۵ یا ۱۶ جدول بود و همچنین تیم فولاد که اگر هزینه همه چیز بود نباید تیم فولاد به جایگاهی بهتر از هفتم یا هشتم دست پیدا می کرد اما آمد و آن نتیجه را گرفت.

وی، در پایان خاطرنشان کرد: به هر حال ما در فوتبال حرفه ای کار می کنیم برای گل محمدی آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم هرجا فعالیت دارد، موفق باشد و بتواند نتیجه بگیرد.

انتهای پیام /


ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار