|
|
کدخبر: ۱۷۴۹۶۳

رقابت های جام جهانی تیراندازی معلولین لهستان ۲۰۱۴ با کسب یک نشان طلا و سه نقره ملی پوشان کشورمان پایان یافت.

به گزارشگروه ورشی باشگاه خبرنگارانسیده اعظم رضایی، صدریه پرهیز و زهرا قاضی عسگر، سه تیراندازی بودند که در رقابت های این ماده شرکت کردند و از میان آنها قاضی عسگر موفق شد در جمع هشت تیرانداز برتر به فینال راه یابد.

در پایان مسابقات فینال این ماده، قاضی عسگر هشتم شد و سیده اعظم رضایی و صدریه پرهیز به ترتیب در جایگاه دهم و سیزدهم قرار گرفتند.

هر سه ورزشکار مذکور موفق شدند رکورد ورودی مسابقات تیراندازی قهرمانی جهان ۲۰۱۴ آلمان و مسابقات پاراآسیایی کره جنوبی را به دست آورند.

شب گذشته و در مراسم اختتامیه رقابت های جام جهانی، ساره جوانمردی ملی پوش طلایی این مسابقات، از سوی IPC و کمیته برگزاری مسابقات به عنوان بهترین تیرانداز تپانچه معرفی و کاپی به وی اهدا شد.

نماینده دانمارک نیز به عنوان برترین تیرانداز تفنگ بادی انتخاب شد.

کاروان جمهوری اسلامی ایران با ۱۴ ورزشکار در این رقابت ها شرکت کرد و در پایان موفق به کسب یک نشان طلا و یک نشان نقره در بخش انفرادی و دو نشان نقره تیمی شد.

در رقابت های جام جهانی تیراندازی لهستان نمایندگان کشورهای اتریش، استرالیا، بوسنی و هرزگوین، بلغارستان، چین تایپه، قبرس، جمهوری چک، دانمارک، فنلاند، آلمان، انگلستان، یونان، مجارستان، کویت، مقدونیه، مغولستان، نیوزلند، نروژ، پرتغال، روسیه، صربستان، اسلواکی، اسپانیا، سوئد، آمریکا، ترکیه، ونزوئلا، لهستان و جمهوری اسلامی ایران از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت با هم به رقابت پرداختند.

ملی پوشان کشورمان صبح امروز لهستان را ترک کردند و بامداد فردا به میهن بازمی گردند.
انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار