|
|
کدخبر: ۱۷۵۰۹۹

مربی تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: ما در این مسابقات با تعدادی بازیکن جوان به میدان رفتیم و تعدادی از بازیکنان با تجربه را همراه خود نداشتیم و این باعثاز دست دادن قهرمانی شد.

هاشم زاده مربی تیم ملی فوتسال کشورمان در خصوص شرایط تیم در بازی ها بهخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاراناظهار داشت: خوشبختانه بازی های خوبی را مقابل تیم ها برگزار کردیم و اگر دقایق پایانی دیدار با ژاپن را با برد پشت سر می گذاشتیم بدون شک هم اکنون قهرمان آسیا بودیم ولی چیزی از ارزش های تیم ملی فوتبال کشورمان کم نشد.

وی در خصوص جوانگرایی در مسابقات رسمی و بین المللی افزود: ما در این مسابقات جوانگرایی داشتیم زیرا برخی اما بازیکنان ما نمی توانستند که در این مسابقات شرکت کنند و اینکه آیا جوانگرایی درست بوده است یا نه، این نکته به شرایط بدنی و آمادگی بازیکنان جوان بر می گردد.

هاشم زاده، با اشاره به عدم حضور بازیکن کلیدی تیم در این بازی ها عنوان کرد: کشاورز در همه بازی های تدارکاتی تیم ما را همراهی می کرد ولی در بازی تدارکاتی آخر با توجه به مصدومیتی که برای وی پیش آمده بود دیگر نتوانسته بودیم برای این بازی ها از وی استفاده کنیم و دیگر بازیکن هم از شرایط بدنی آماده ای برخوردار نبود.

مربی تیم ملی فوتسال کشورمان در مورد حضور موفق مربیان که چندی پیش از سوی امیررضا خادم بیان شد، اشاره ای به همین مطلب بوده است.
به هر حال در روزهای گذشته مرتب شنیده ایم که مشکل پرسپولیس برای نقل و انتقال پول فقدان شماره حسابی فعال است. این یک واقعیت است که پرسپولیس اگر شماره حسابی را هم فعال کند، به محض واریز پول توسط طلبکاران با حداقل طلبکاران بانکی مصادره می شود، اما حالا پیگیری هایی که داشته ایم به یک شماره حساب رسیده ایم. باشگاه پرسپولیس دارای شماره حساب امنی است. این شماره حساب متعلق به باشگاه نیست، اما در اختیار باشگاه است. اتفاقا گردش پول از کانال آن کاملا قانونی است. بعید است مسئولان از این باشگاه از این موضوع بی اطلاع باشند، اما با توجه به این که پول هست، شماره حساب هم هست، مشکل در جای دیگری برمی گردد.

به نظرمی رسد یکی دوتا از طلبکارهای پرسپولیس طلبکارهای معمولی نیستند و گویا این حساب هم دسترسی دارند.

البته پیگیری های ما نشان می دهند که اگر وزارت ورزشی کار خود را در عقد قرارداد با سرمایه گذاری به خوبی انجام داده اند. مشکل موجود به راحتی قابل حل خواهد بود. ضمن آن که هیأت دولت هم می تواند با یک رایزنی داخلی، این مشکل را مرتفع کند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار