|
|
کدخبر: ۱۷۵۱۲۵

در آستانه سالروز ولادت حضرت علی(ع) /

خبرگزاری تسنیم: شیفت بامدادی خبرگزاری تسنیم، درآستانه سالروز ولادت حضرت امام علی(ع)، با هدف آگاهی بخشی و اطلاع رسانی به هنگام و سریع از بروز تازه ترین رویدادهای داخلی و خارجی در ساعات مختلف بامدادی، فعالیت خود را آغاز کرد.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، ترکیبی از کارشناسان و زبان دانان متخصص رسانه ای در شیفت بامدادی این خبرگزاری استقرار یافته و با هدف تامین نیاز کاربران و جست وجوگران فضای مجازی، مهمترین اخبار و رویدادهای خبری در حوزه های مختلف داخلی و بین المللی را در ساعات ۲۴ لغایت ۷ بامداد به طور متناوب پوشش می دهند.

برپایه این گزارش، براساس نتایج به دست آمده از نظرسنجی های میدانی و پژوهش های تحلیلی، جمعی از کاربران فضای مجازی در ساعات بامدادی به تامین نیازهای خبری خود می پردازند که اگرچه اکثریت قابل توجهی را به خود اختصاص داده اند اما متاسفانه عدم فعالیت رسانه ای در ساعات بامدادی مانع از اطلاع رسانی صحیح و موثر به آنان بوده است.

اطلاع رسانی سریع، صحیح و به هنگام درباره وقوع رویدادها و اخبار شبانگاهی و بامدادی حوزه های داخلی و بین المللی، رصد لحظه ای و هدفمند پایگاه های اینترنتی بین المللی به منظور پوشش مطلوب اخبار منطقه ای و فرا منطقه ای؛ آگاهی افزایی درباره رویدادهای مرتبط با ایران و همچنین گسترش دامنه فعالیت های خبری به صورت شبانه روزی از جمله اهداف راه اندازی شیفت بامدادی مستقر در خبرگزاری بین المللی تسنیم بوده است.

شیفت بامدادیخبرگزاری تسنیم، با رصد لحظه ای اخبار و رویدادهای خبری در سراسر نقاط کشور و همچنین اقصی نقاط جهان، تلاش دارد با بهره مندی از نیروی کارشناس - متخصص رسانه ای، تازه ترین و آخرین وقایع و رویدادهای خبری داخلی و خارجی را در ساعات مختلف بامدادی روی خروجی قرار دهد.

برپایه این گزارش، براساس برنامه ریزی های صورت گرفته، گروه کارشناسان مستقر در شیفت بامدادی تلاش می کنند، علاوه بر انتشار اخبار در حوزه های مختلف داخلی و بین المللی، با وب گردی تخصصی، مطالبی علمی و خواندنی را نیز فرا روی مخاطبان این خبرگزاری و همچنین کاربران اینترنتی قرار دهند.

خبرگزاری بین المللی تسنیم در حال حاضر با سه زبان زنده دنیا مهمترین اتفاقات و رویدادهای حوزه های مختلف داخلی و خارجی را تحت پوشش کامل خود دارد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار