|
|
کدخبر: ۱۷۵۱۳۵

ایران و کره جنوبی مهد فوتبال آسیا هستند

خبرگزاری تسنیم: رئیس فدراسیون فوتبال مدعی شد ایران و کره جنوبی مهد فوتبال آسیا هستند.

به گزارش خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، علی کفاشیان پس از عقد قرارداد همکاری میان دو فدراسیون فوتبال ایران و کره جنوبی اظهار داشت: از مدت ها پیش رئیس فدراسیون فوتبال کره جنوبی را دعوت کرده بودیم.

وی با اشاره به امضای تفاهم نامه بین فدراسیونهای ایران و کره جنوبی افزود: در این تفاهم نامه در مورد همکاری های آموزشی و اعزام مربی توافق کردیم، همچنین قرار است در مهر یا آبان ماه بازی دوستانه با کره جنوبی داشته باشم. علاوه بر این در مورد تیم امید نیز صحبت هایی داشتیم و قرار شد تیم های المپیک دو کشور دیدارهایی داشته باشند. احتمالاً دو بازی دوستانه خواهیم داشت که ابتدا کره قرار است به ایران بیاید.

رئیس فدراسیون فوتبال تصریح کرد: فوتبال ایران و کره جنوبی از قدرت های آسیا هستند اما در هیئت رئیسه AFC نماینده ندارند.

وی در مورد اینکه در این تفاهم نامه چه مسائلی برای طرف کره ای در نظر گرفته شده است، تأکید کرد: کره جنوبی در بسیاری موارد مانند فوتسال و فوتبال ساحلی به ما نیاز دارد.

کفاشیان در مورد اینکه ایران چه نیازی به تعامل با کره جنوبی دارد، گفت: ما فقط به خداوند متعال نیاز داریم.

رئیس فدراسیون فوتبال ایران از خبرنگاران خواست تا در مورد صحبت رئیس فدراسیون فوتبال کره جنوبی در مورد حمایت از میزبانی ایران در جام ملت های ۲۰۱۹ آسیا سؤال نکنند و گفت: رئیس فدراسیون کره جنوبی تنها یک سال است که انتخاب شده و کم تجربه است. البته ما او را در ماشین حسابی ساختیم اما با این سؤال آن را خراب می کنید.

وی اظهار داشت: ایران و کره جنوبی مهد فوتبال آسیا هستند و تیم های خوبی دارند. البته تیم ایران قدرتمندتر است و کره ای ها هم این موضوع را می دانند.

کفاشیان در مورد اینکه چرا کسی به استقبال تیم فوتسال نرفت و برای آنها گل نبرد هم خاطرنشان کرد: صبح با وزیر جلسه ای داشتیم و عصر امروز نیز همراه با رئیس فدراسیون کره جنوبی بودیم، ضمن آنکه بازیکنان ما خودشان گل هستند!

وی در مورد وضعیت خسوس کاندلاس تصریح کرد: او کار خود را به بهترین شکل انجام داده است. مقابل ژاپن از حریف مان سرتر بودیم. تیم ملی فوتسال ایران شرایط بسیار خوبی دارد و به طور حتم درجام جهانی حرف بسیاری برای گفتن خواهد داشت.

رئیس فدراسیون فوتبال در این مورد که فوتبال ایران چگونه به دنبال کسب کرسی در AFC خواهد بود هم تاکید کرد: اکنون افرادی در هیئت رئیسه AFC سمت دارند که تیم های کشورشان قدرتمند نیستند. باید افرادی در این بخش ها باشند که فوتبال شان سطح بالا و تاثیرگذار است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار