|
|
کدخبر: ۱۷۵۱۹۲

بنا گفت وظیفه شما کشتی گرفتن است ولی ما دسته جمعی رفتیم

خبرگزاری تسنیم: دارنده ۶ مدال طلای کشتی فرنگی جهان و المپیک گفت: رقابت نزدیکی در فینال با روسیه خواهیم داشت اما با توجه به توانمندی فرنگی کاران کشورمان امیدوارم در نهایت عنوان قهرمانی در ایران بماند.

حمید سوریان در گفت و گو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، در ارتباط با ترک اردوی تیم ملی کشتی فرنگی در هفته گذشته و دلیل آن اظهار داشت: این یک تصمیم جمعی بود. جلسه ای برگزار کردیم و من نیز صحبت کوتاهی انجام دادم و گفته های بنا را به فرنگی کاران اعلام کردم.

وی افزود: در آن زمان من ابتدا جلسه ای با بنا برگزار کردم که منجر به بازگشت او نشد. بنا در آن جلسه به من گفت که وظیفه شما کشتی گرفتن است و در جام جهانی باید شرکت کنید. او گفت این مشکل من است و شما با تمام وجود تلاش کنید و مردم از شما توقع دارند با این حال در جلسه بین خودمان، جمع کشتی گیران تصمیم گرفتند اردو را ترک کنند. من نیز چون ۱۰ سال است در کنار کشتی حضور داشته ام تبعیت کردم و نهایتا بچه ها چند روزی را از خانه کشتی دور بودند اما اکنون انسجام خوبیایجاد شده و امیدوارم خروجی خوبی داشته باشد.

دارنده ۶ طلای جهان و المپیک خاطرنشان کرد: کشتی فرنگی طی هفته های گذشته دچار حواشی زیادی شد که به همین دلیل ۱۰ روز از تمرینات را از دست دادیم. از نظر ذهنی هم کمی از شرایط ایده آل دور شده ایم. در حال حاضر مشکل خاصی نداریم و در گروه خوبی قرار گرفته ایم. کره جنوبی اصلی ترین حریف ماست که عنوان نایب قهرمانی جهان را در اختیار دارد. آنها قطعا تیم خوبی را راهی این مسابقات خواهند کرد و برای ما نیز مشکل ساز خواهند شد.

سوریان عنوان کرد: فرنگی کاران همدل و متحد شده اند. ابتدا باید کره جنوبی را شکست دهیم تا به دیدار نهایی راه پیدا کنیم و پس از آن باید رقابت سختی را مقابل روسیه برگزار کنیم که امیدواریم در نهایت قهرمانی از آن تیم کشورمان شود.

وی ادامه داد: در گروه ما رقابت در سبک وزن حساس است و تمام تیم ها نفرات خوبی را در اوزان نخست در اختیار دارند اما در سنگین وزن کفه ترازو به نفع ماست. در گروه مقابل کشتی گیران سبک وزن خوبی حضور دارند و به غیر از روسیه سنگین وزن های چندان خوبی ندارند. روس ها تیم قدرتمندی را عازم ایران کرده اند که به نظر می رسد شانس اصلی حضور در فینال باشند.

فرنگی کار وزن ۵۹ کیلوگرم کشورمان خاطرنشان کرد: امیدوارم در نهایت نتیجه ای رقم بخورد که مردم خوشحال شوند. ما رقابت نزدیکی در فینال با روسیه خواهیم داشت اما با توجه به توانمندی فرنگی کاران کشورمان امیدوارم در نهایت عنوان قهرمانی در ایران بماند و جام را بالای سر ببریم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار