|
|
کدخبر: ۱۷۵۲۵۲

بحثمورد نظر سجادی باید در هیئت رئیسه مطرح شود

خبرگزاری تسنیم: رئیس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال در واکنش به اظهارات معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت که کنترل دوپینگ برعهده این فدراسیون است.

احمد هاشمیان در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، در مورد صحبت های نصرالله سجادی مبنی بر اینکه «مسئولیت مبارزه با دوپینگ در فوتبال بر عهده نادو است» گفت: آقای سجادی گفته با رئیس و دبیرکل فدراسیون فوتبال جلسه ای را در این خصوص برگزار کردند، حالا باید ببینیم چنین جلسه ای برگزار شده یا خیر.

وی ادامه داد: اگر جلسه ای با این مضمون برگزار شده ایرادی ندارد که مسئولیت دوپینگ در فوتبال بر عهده نادو باشد اما اگر چنین جلسه ای برگزار نشده باشد مطرح کردن این حرف مقصود دیگری دارد.

رئیس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال تصریح کرد: طبق آیین نامه فیفا، فدراسیون فوتبال هر کشور مسئولیت کنترل دوپینگ را بر عهده دارد و ما هم مجری قوانین فیفا هستیم اما اگر کفاشیان و نبی با موضوعی که سجادی گفته موافقت کرده باشند دیگر حرفی باقی نمی ماند.

هاشمیان در پاسخ به این سوال که آیا از صحبت سجادی ناراحت شده، عنوان کرد: من ناراحت نیستم، هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در این موارد تصمیم گیرنده است. اگر جلسه کفاشیان، نبی و سجادی برگزار شده باشد آقای کفاشیان باید بگوید که چه زمانی این مسئله در هیئت رئیسه مطرح شده است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار