|
|
کدخبر: ۱۷۵۲۷۶

دلیلی ندارد در انتخابی تیم ملی شرکت کنم

خبرگزاری تسنیم: دارنده مدال طلای جهان گفت: از رفتن بنا خیلی ناراحتم و تنها به دلیل نزدیکی جام جهانی و به خاطر ایران به کشتی بازگشتم.

سعید عبدولی در گفت و گو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، در ارتباط با ترک اردوی تیم ملی اظهار داشت: در زمان ترک اردو من در استراحت بودم و در خانه کشتی حضور نداشتم.

وی افزود: ما تازه از مسابقات آسیایی برگشته بودیم و به استراحت رفتیم، البته اگر بودم هم همین کار را انجام می دادم با این حال آن گونه که من جویا شدم این یک حرکت خودجوش بود و کادر فنی بابت ترک اردو توصیه ای به کسی نکرد. محمد بنا نیز تنها به فکر پیشرفت کشتی است و اینکه برخی این حواشی را به وی ارتباط می دهند درست نیست. بنا به فکر کشتی فرنگی بود و هیچ گاه برای منافع خود کاری انجام نمی داد.

دارنده مدال طلای جهان در پاسخ به این سؤال که آیا از رفتن بنا دلخور نیستید، خاطرنشان کرد: استراحت ما تمام شد و به اردو بازگشتیم. من از رفتن بنا خیلی ناراحتم و تنها به دلیل نزدیکی جام جهانی و به خاطر ایران به کشتی بازگشتم.

عبدولی در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینکه آیا در انتخابی تیم ملی شرکت خواهید کرد یا خیر، عنوان کرد: من در انتخابی تیم ملی شرکت نمی کنم، دلیل آن هم این بوده که تاکنون در ۵ مسابقه شرکت کرده ام و تاکنون نشان داده ام که از باقی نفرات بهتر هستم. اگر بنا به انتخابی است حاضرم در نهایت با نفر اول اوزان ۷۱ و ۷۵ مسابقه دهم تا نفر برتر مشخص شود.

فرنگی کار وزن ۷۱ کیلوگرم کشورمان در خصوص باخت در مسابقات قهرمانی آسیا نیز گفت: من در مسابقات آسیایی آماده نبودم و به دلیل حضور نداشتن در تمرینات نتوانستم با آمادگی به قزاقستان بروم. من حتی با کسانی که در ایران اختلاف امتیازی زیادی داشتم به زحمت یک امتیاز می گرفتم اما به خاطر تیم ملی در این مسابقات به میدان رفتم.

وی افزود: در دیدار برابر حریف کره ای نیز جلو بودم و حتی یک فیتو نیز به او زدم اما در تایم دوم به دلیل ناآمادگی ۳ اخطاره شدم. من حتی در تایم دوم از روی تشک نمی توانستم بلند شوم. انگار پای من ۱۰۰ کیلو شده بود. حتی به مربیان نیز گفتم که پایم می لرزد. با وجود این من از لحاظ فنی مشکلی نداشتم.

عبدولی در خصوص اینکه آیا با مربیان جدید می توانید کار کنید، اضافه کرد: با مربیان من مشکلی ندارم.

وی با ابراز امیدواری به بازگشت بنا اظهار داشت: دوست دارم بنا برگردد. او مربی دلسوزی است ولی نمی دانم این خواسته من عملی می شود یا خیر؟

دارنده مدال طلای جهان در ارتباط با مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی نیز بیان کرد: گروهی سختی داریم و کارمان در مجموع دشوار است اما مشکلی نیست و امیدوارم قهرمان شویم. من در جام جهانی در وزن ۷۱ کیلو روی تشک خواهم رفت و می خواهم کشتی های خوبی بگیرم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار