|
|
کدخبر: ۱۷۵۲۹۴

خبرگزاری تسنیم: سرمربی کلمبیایی تیم ملی کاستاریکا نام ۲۶ بازیکن را برای شرکت در اردوی آماده سازی این تیم اعلام کرد.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، خورخه لوئیز پینتو، سرمربی تیم ملی فوتبال کاستاریکا که تیمش در گروه D جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل با ایتالیا، انگلیس و اروگوئه همگروه است اسامی ۲۶ بازیکن برای حضور در اردوی آماده سازی این تیم را اعلام کرد. قرار است از بین این ۳ بازیکن حذف و فهرست ۲۳ نفره نهایی پیش از ۱۲ خرداد به فیفا ارسال شود.

این مربی کلمبیایی از ۱۱ بازیکن شاغل در لیگ های اروپایی دعوت به عمل آورده که از آن جمله می توان به برایان روئیز، هم تیمی پیشین اشکان دژاگه در فولام اشاره کرد که در حال حاضر به طور قرضی برای آیندهوون هلند بازی می کند.

لیست ۲۶ نفره بازیکنان تیم ملی کاستاریکا به شرح زیر است:

دروازه بانان:کِیلور ناواس(لوانته اسپانیا)، پاتریک پمبرتون(آلاخولنس کاستاریکا) و دنیل کامبرونرو(هردیانو کاستاریکا).

مدافعان:جانی آکوستا(آلاخولنس کاستاریکا)، جان کارلو گونزالس(کلمبوس کرو آمریکا)، مایکل اومانا(ساپریسا کاستاریکا)، اسکار دوارته(بروژ بلژیک)، وایلون فرانسیس(کلمبوس کرو آمریکا)، هینر مورا(ساپریسا کاستاریکا)، جونیور دیاز(ماینتس آلمان)، کریستین کامبوآ(روزنبورگ نروژ)، روی میلر(رد بولز نیویورک آمریکا) و کندال واتسون(ساپریسا کاستاریکا).

هافبک ها:سلسو بورگس(آی. ا. ِ ک سوئد)، کریستین بولانوس(کپنهاگن دانمارک)، اسکار استبان گرانادوس(هردیانو کاستاریکا)، مایکل بارانتس(آلسوند نروژ)، یلتسین تجدا(ساپریسا کاستاریکا)، دیه گو کالوو(والرنگا نروژ)، خوزه میگل کوبرو(هردیانو کاستاریکا) و کارلوس هرناندس(ولینگتون فنیکس نیوزلند).

مهاجمان:آلوارو سابوریو(رئال سالت لیک آمریکا)، برایان روئیز(آیندهوون هلند)، جو کمپبل(المپیاکوس یونان)، راندال برنس(کارتاگینس کاستاریکا) و مارکو اورنا(کوبان کراسنودار روسیه).

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار