|
|
کدخبر: ۱۷۵۳۳۳

اخلاقی در گفت و گو با تسنیم:

خبرگزاری تسنیم: فرنگی کار وزن ۸۰ کیلوگرم کشورمان گفت: باعثو بانی بازگشت ما به اردو بنا است و او خواست که برگردیم چون جام جهانی در ایران برگزار می شود و قهرمانی از لحاظ حیثیتی برای ما مهم است.

حبیب الله اخلاقی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، در خصوص میزان آمادگی خود در آستانه جام جهانی کشتی فرنگی اظهار داشت: بدنم خیلی خوب بود اما با ترک اردو کمی عقب ماندم.

وی افزود: خدا را شکر تیم خوبی جمع و جور شده و می توانیم برای قهرمانی بجنگیم. می خواهیم در جام جهانی نشان دهیم که ترسی از قانون نداریم و زحمات بنا و کادرش را به نوعی جواب بدهیم. متاسفانه بی مهری های زیادی در این مدت به بنا شده است که خوب نبود.

فرنگی کار وزن ۸۰ کیلوگرم کشورمان در پاسخ به این سؤال که آیا بنا به فرنگی کاران گفته بود اردو را ترک کنند یا خیر، خاطرنشان کرد: بنا از قهر فرنگی کاران ناراحت شد و حتی کادرفنی هم گفت که کار شما کشتی گرفتن است و در این مسائل دخالتی نداشته باشید اما ما به خاطر زحمات بنا از اردو رفتیم و خواستیم به نوعی حمایت مان از بنا را اعلام کنیم.

اخلاقی ادامه داد: اکنون نیز باعثو بانی بازگشت ما به اردو بنا است و او خواست که برگردیم چون مسابقات در ایران برگزار می شود از لحاظ حیثیتی برای ما مهم است تا بتوانیم در ایران جام را بالای سر ببریم. با این حال انتظار داریم تا همه چیز به فراموشی سپرده شود و فراموش نکنند که بنا شادی را بارها به خانه ها آورده و این اختلاف نظر نباید بزرگ شود و انتقادات تخریبی از او انجام دهند. اکنون در یک خانواده ۲ نفر با هم مشکل دارند و باید این مشکل خانوادگی در خانواده حل شود تا ادامه کار برای ما قهرمانان مشکل نشود.

وی در ارتباط با برگزاری جام جهانی کشتی فرنگی نیز عنوان کرد: جدول تیم ما خوب است و امیدواریم به فینال برسیم تا بتوانیم همچون گذشته در جام جهانی عنوان قهرمانی را به دست آوریم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار