|
|
کدخبر: ۱۷۵۳۳۴

جدایی من به صلاح طرفین است

خبرگزاری تسنیم: هافبک تیم فوتبال سپاهان بعد از تمدید قرارداد زلاتکو کرانچار تمایلی برای ماندن در این تیم ندارد و می خواهد با گرفتن رضایت نامه اش از جمع زردپوشان اصفهانی جدا شود.

یعقوب کریمی که چند روز پیش گفته بود در صورت ماندن کرانچار حاضر نیست در سپاهان بماند در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیمدر مورد وضعیتش برای فصل آینده عنوان کرد: یک فصل دیگر با این تیم قرارداد دارم و همه چیز برعهده خلیلیان مدیرعامل باشگاه است اما دوست ندارم بمانم و به صلاح طرفین است که این قرارداد فسخ شده و من از سپاهان جدا شوم. حالا هم منتظر هستم تا وضعیتم مشخص شود.

او در پاسخ به این سوال که چه مشکلی با کرانچار داری خاطرنشان کرد: من دوست ندارم در مورد کرانچار حرف بزنم و باید با مدیرعامل باشگاه در مورد وضعیتم صحبت کنم. با توجه به اینکه یک سال قرارداد دارم تصمیم گیرنده نیستم و اگر سپاهان اجازه ندهد نمی توانم جدا شوم. قرارداد من از لحاظ مالی برای فصل آینده خوب است و شاید باشگاه بخواهد در مورد من هزینه کند ولی خودم تمایل ندارم در این تیم بمانم. متاسفانه کرانچار جام جهانی را از من گرفت و الان دیگر برایم چیزی مهم نیست.

کریمی در مورد اینکه بسیاری از بازیکنان سپاهان از کرانچار تعریف می کنند اظهار داشت: هر کس نظر خاص خودش را دارد ولی مرور زمان همه چیز را نشان خواهد داد. من خیلی چیزها در دلم دارم ولی زبان باز نمی کنم. مطمئن باشید به وقتش درباره کرانچار صحبت خواهم کرد. تا چند روز آینده هم به اصفهان می روم تا تکلیفم را با باشگاه مشخص کنم ولی باز هم می گویم که جدایی من به نفع طرفین است.

وی در پایان در مورد اینکه با تیمی برای فصل آینده مذاکره کرده است گفت: از چند تیم پیشنهاد دارم ولی هنوز مذاکره ای انجام ندادم. در حال حاضر منتظر هستم تا وضعیتم با سپاهان مشخص شود تا ببینم شرایط چگونه خواهد بود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار