|
|
کدخبر: ۱۷۵۳۵۷

صحبتی با پرسپولیس نداشته ام

خبرگزاری تسنیم: مهاجم تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: آنهایی که برای تیم ملی بازی نکرده بودند، دوباره دعوت شدند اما من در هر شرایطی که بودم جایی میان بازیکنان تیم ملی نداشتم.

به گزارش خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، فاصله موفقیت تا ناکامی را می توان با یک تصمیم تغییر داد. این کاری بود که غلامرضا رضایی انجام داد و با تصمیم جدایی اش از پرسپولیس ناکامی اش در نیم فصل اول را به موفقیت تغییر داد و با فولاد به قهرمانی لیگ برتر رسید. وی علاوه بر قهرمانی در ایران در آسیا هم با فولاد موفق بود و حتی در این مسابقات طلسم گل نزدن هایش هم شکست.

غلامرضا رضایی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، در خصوص شرایط فولاد در لیگ قهرمانان آسیا، فصلی که برای او گذشت، تیم ملی، فصل آینده و دیگر مسائل صحبت کرده است.

تسنیم: از دیدار با السد قطر و نتیجه ای که در خانه این تیم کسب کردید رضایت داشتی؟

بازی بسیار سختی در خانه السد داشتیم و توانستیم نتیجه خوبی بگیریم اما متاسفانه در این بازی مصدوم شدم و از دقیقه ۵۶ به بعد نتوانستم به بازی ادامه دهم. خدا را شکر بچه ها خوب بازی کردند و توانستیم یک مساوی در قطر بگیریم که نتیجه خوبی بود.

تسنیم: به نظر می رسید بازیکنان السد دستور داشتند تو را مصدوم کنند. مصدومیت تو هم به دلیل بازی خشن السدی ها بود؟

یکی، دو نفر از بازیکنان السد از اول تا آخر بازی تکل های خشن می رفتند و بازیکنان ما را می زدند. مصدومیت هم جزیی از فوتبال است اما به نظرم السدی ها به خواسته خود رسیدند و یک نفر را از ترکیب فولاد بیرون کردند. البته تیم ما شرایط خوبی دارد و مطمئن هستم با همین شرایط خوب در بازی برگشت می توانیم برنده باشیم.

تسنیم: شرایط را در بازی برگشت چطور می بینی؟

در بازی برگشت شرایط تیم ما بهتر است. اگر بتوانیم باهوش عمل کنیم و از دقیقه یک تا ۹۰ یک بازی خوب از خودمان ارائه دهیم، می توانیم برابر السد به پیروزی برسیم. متاسفانه خودم در این بازی حضور ندارم و به دلیل مصدومیت باید ۳ هفته فیزیوتراپی کنم اما امیدوارم بازیکنان در این بازی موفق باشند و پیروز شویم.

تسنیم: با این شرایط این فصل برای غلامرضا رضایی به پایان رسید. فصلی که گذشت برای تو چطور بود؟

اگر نگاه کلی به این فصل داشته باشیم، سال خوبی را پشت سر گذاشتم و این فصل برای من موفقیت آمیز بود.

تسنیم: با توجه به اتفاقات پرسپولیس، نیم فصل اول برایت سخت نبود؟

به هیچ وجه برایم سخت نبود. شاید خیلی اتفاقات دیگر می توانست رقم بخورد اما مهم این بود که این فصل توانستم با فولاد شرایط خوبی را پشت سر بگذارم و در نهایت هم به قهرمانی رسیدیم.

تسنیم: در فولاد طلسم گل نزدنت هم شکست…

اینکه طلسم بشکند یا نه برایم مهم نبود. برای من مهم این بود که کادرفنی کارهایی که از من خواست را به خوبی انجام دادم. خوشبختانه در نیم فصل دوم شرایط خیلی خوبی هم داشتم و عملکردم مناسب بود.

تسنیم: پس چرا با وجود عملکرد خوب به تیم ملی دعوت نشدی؟

خیلی متاسفم که بعد از اینکه تیم ملی از کره جنوبی برگشت، در اردوها همه آنهایی که در کره حضور داشتند به اردو دعوت شدند اما من دعوت نشدم. حتی آنهایی که برای تیم ملی بازی نکرده بودند، دوباره دعوت شدند اما من در هر شرایطی که قرار داشتم جایی میان بازیکنان تیم ملی نداشتم.

تسنیم: دلیل این موضوع را از کی روش پرسیدی؟

به هیچ وجه از کی روش دلیل این موضوع را نپرسیدم. اکنون در این شرایط منتظر نتیجه گرفتن فولاد در لیگ قهرمانان آسیا هستم و می خواهم فصل آینده با آمادگی خودم دوباره به تیم ملی برگردم. ما جام ملت های آسیا را پیش رو داریم و می توانم دوباره به تیم ملی برسم.

تسنیم: برای فصل آینده تصمیمی گرفته ای در چه تیمی بازی کنی؟

منتظر هستم تا ببینم فولاد در چه شرایطی قرار می گیرد. باید شرایط را بسنجم و بعد در این خصوص تصمیم بگیرم اما اولویت من برای فصل آینده ماندن در فولاد است.

تسنیم: به غیر از فولاد پیشنهاد دیگری هم داری؟

پیشنهادهایی هست اما بگذارید فصل برای فولاد تمام شود و بعد از آن با فکر خوب تصمیم می گیرم.

تسنیم: صحبتی با پرسپولیسی ها نداشته ای؟

نه؛ هیچ صحبتی با پرسپولیس نداشته ام و بحثبازگشت من به این تیم مطرح نیست.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار