|
|
کدخبر: ۱۷۵۴۴۸

کاپیتان فصل گذشته پرسپولیس در فهرست سال آینده تیم پرسپولیس جای ندارد.

به گزارشخبرنگار باشگاه خبرنگاران، در روز های گذشته، اخبار گوناگون درباره حذف بعضی نفرات پرسپولیس بر اساس فهرست علی دایی منتشر شده است، اما به طور قطع یکی از عجیب ترین این موارد به محمد نوری مربوط می شود. گفته می شود در فهرست ارائه شده از سوی علی دایی نام محمد نوری جزو نفراتی است که سرمربی سرخپوشان در وهله اول خوهان حفظ او نیست، اما قرار بر این است که چنین مطلبی تا تعیین وضعیت باشگاه و مشخص شدن عملکرد آن در جذب نفرات مورد نظر، علنی نشود.

در این ارتباط یکی از نزدیکان دایی می گوید: محمد نوری در فهرست اولیه جزء نقراتی بود که دایی حتما خواهان ادامه حضور آن ها بود. از انیکه برنامه او عوض شده باشد هم خبری نداریم.

این شینده ها در حالی به گوش می رسد که محمد نوری همیشه با این اتهام منتقدان خود رو برو می شد که ارتباط بسیار نزدیکی با علی دایی دارد و این امر باعثبد بینی هایی نسبت به او شد.

نزدیکان دایی در دلیل چنین اقدامی اظهار بی اطلاعی می کنند ولی بعضی از احتمال ناراحتی دایی با یک اعتصاب قبل از دربی سخن گفته و محمد نوری را از عوامل تاثیر گذار در آن جریان می خوانند.

حال باید دید در شرایطی که معلوم نیست، باشگاه در نقل و انتقالات چگونه عمل کند، کاپیتان سرخوپوشان در تیم ماندگار خواهد شد یا نه. خود او در مصاحبه اخیرش تلویحا از تصمیم گیری برای آینده به شکلی که به تیم ملی دعوت شود، سخن گفته است که می تواند معنای آن تمایل به جدایی از پرسپولیس باشد. شاید هم او از مسائلی بو برده باشد.

به هر حال باید دید سال بعد کاپیتان سرخپوشان چه کسی خواهد بود، آن هم در شرایطی که معلوم نیست، سید جلال حسینی هم در پرسپولیس ماندگار باشد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار