|
|
کدخبر: ۱۷۵۴۵۲

رئیس انجمن جودو نابینایان:

علیرضا امینی در خصوص تعداد اردوهای تیم ملی جودو نابینایان و کم بینایان گفت: تعداد اردوها کافی نیست و من از این مسئله ناراضی هستم و تعداد اردوها باید تا شهریورماه تداوم داشته باشد.

علیرضا امینی در گفتگو باخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: کمیته پارالمپیک با برگزاری چهار اردو موافقت کرده، اما با توجه به مسابقات جهانی آمریکا باید تعداد اردوها افزایش پیدا کند و تا شهریور تداوم داشته باشد.

وی ادامه داد: بخشی از هزینه های اردو را کمیته پارالمپیک تقبل می کند و ما درخواست داده ایم که بخش دیگر را هم فدراسیون نابینایان تقبل کند و همچنین از مظلومی خواسته ایم تعداد اردوها بیشتر شود که وی قول داده اند که تعداد اردوها بیشتر شود.

رئیس انجمن جودو نابینایان و کم بینایان در ادامه بیان داشت: مسابقات جهانی آمریکا برای ما اهمیت زیادی دارد، زیرا تیمی که مقام طلا را کسب کند، به صورت مستقیم به رقابتهای پارالمپیک راه پیدا می کند، بنابراین ما باید تمام تلاش خودمان را برای کسب عنوان قهرمانی جهانانجام دهیم.

تیم هایی هم که مدال طلا را کسب نمی کنند، در رنکینگ قرار می گیرند و امتیازات جمع می شود و ۹ تیم بالای رنکینگ به رقابتهای پارالمپیک راه پیدا می کنند، اما ما باید تلاش کنیم که به صورت مستقیم به این مسابقات صعود کنیم.

علیرضا امینی در مورد انتخابی اعضای تیم ملی جودو اظهار داشت: بعد از مسابقات پارالمپیک لندن بازیکنان اردویی نداشته اند، بنابراین سرمربی شناخت کافی از بازیکنان ندارد که اعضای تیم ملی را انتخاب کند. باید طی اردوهای مختلف و شناخت بازیکنان لیست تیم ملی اعلام شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: انتخاب اعضای تیم ملی نظر سرمربی است. سرمربی می تواند از نفراتی که در اردوی تیم ملی هستند و همچنین برگزاری مسابقه بین مدعیان ملی پوشان را انتخاب کند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار