|
|
کدخبر: ۱۷۵۴۵۶

کارشناس تنیس روی میز:

کارشناس تنیس روی میز کشورمان گفت: فدراسیون مدت چهار سال است که خود را پشت نام نوشاد عالمیان پنهان کرده است و بازیکنی پرورش نداده اند.

منصور علوی، در گفتگو باخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاراناظهار داشت: فدراسیون تنیس روی میز چهار سال است که پشت سنگر نوشادعالمیان پنهان شده است و به صحبت های هیچ کس حتی کارشناسان دلسوز این رشته توجهی نمی کند.

وی تصریح کرد: مسابقات قهرمانی جهان یکی از دشوارترین میادین است و به طور حتم این چنین مسابقاتی جایگاه محک زدن و چیزی به نام کسب تجربه نیست، رئیس فدراسیون در حالی اکنون از مشکل داشتن نوشاد عالمیان و احمد جعفری پور سرمربی تیم ملی سخن می گوید که گویا تیمملی فقط نوشاد است!

علوی تأکید کرد: چرا در زمانی که نوشاد عالمیان بر روی قطار پیروزی بود و افتخار آفرینی می کرد
جناب رئیس از این صحبت ها نمی کرد؟ چرا تیم ملی را محدود به یک نفر می دانیم چرا تاکنون تنیس روی میز موفق نشده است بازیکن جدیدی را کشف و پرورش دهد.

وی افزود: زارع پور، طوری ازنتایج بازی های افشین نوروزی سخن به میان می آورد که گویا فراموش کرده است که وی قصد داشت نوروزی را با محرومیت، از این رشته ورزشی محو کند البته باید از نوروزی به خاطر نتایج درخشان، غیرت وهمت بلندش تشکر کرد و پیش بینی بنده این است که اگر با همین روند پیش برود، می تواند به رنکینگ زیر ۱۰۰ هم برسد.

علوی، با انتقاد از وعده های فدراسیون تنیس روی میز مبنی بر کسب نتایج بالا در مسابقات آسیایی و جهانی گفت: اکنون فدراسیون باید پاسخگو باشد که چگونه بارها وعده داده اند که پینگ پنگ ایران در میادین جهانی و آسیایی می تواند روی سکو برود یا مدال بگیرد؟

علوی خاطرنشان کرد: پیش بینی من این است که قصد دارند سرمربی تیم ملی را هم حذف کنند متأسفانه امروز به جای درس گرفتن و تغییر در مدیریت شکست خورده، شاهد فرافکنی در قبال شکست و ناکامی تیم ملی هستیم و تقصیرها را بر گردن دیگران می اندازیم.

کارشناس تنیس روی میز کشورمان اعلام کرد: نمی توان مشکلات مالی را بهانه برای عملکردها دانست مگر فدراسیون های دیگر ورزشی با مشکلات کمبود بودجه دست و پنجه نرم نمی کنند؟ ما در مسابقات قهرمانی جهان ژاپن و نتایجی که کسب کردیم مدت چهار سال عقب افتادیم که ضربه ای جبران ناپذیر برای این رشته است.

علوی در انتها اذعان داشت: از نظر من تنها راه نجات تنیس روی میز ورود مستقیم مسئولان وزارت ورزش و جوانان به این رشته ورزشی است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار