|
|
کدخبر: ۱۷۵۴۷۱

سرپرست تیم فوتبال سپاهان درمورد چگونگی ابلاغ حکم سرپرستی باشگاه سپاهان گفت: حکم سرپرستی باشگاه را ازطریق سایت به بنده اعلام کردند.

رسول خوروش در گفتگو باخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاراندرخصوص شرایط و تمرینات این تیم اعلام کرد: تیم فوتبال سپاهان ۲۴،۲۵ خرداد ماه تمریناتش را آغاز خواهد کرد و از شانزدهم تیرماه، احتمالاً اردویی خواهیم داشت که البته هنوز مکان آن مشخص نیست و باید ببینیم که بودجه باشگاه چگونه خواهد بود.

وی درمورد چگونگی ابلاغ حکم سرپرستی باشگاه سپاهان گفت: حکم سرپرستی باشگاه را ازطریق سایت به بنده اعلام کردند.

وی درخصوص دلیل رفت و برگشت های متعددش درسمت سرپرستی این تیم این گونه بیان کرد: دلیل به خصوصی ندارد. به هر حال آدمی بک زمانی باید برود زمانی هم امکان برگشت وجود دارد.

خوروش در خصوص مشخص شدن لیست مازاد تیم فوتبال سپاهان توسط کرانچار عنوان کرد: هنوزمشخص نیست هر زمانی که کرانچار لیست اصلی خودرا مشخص کند از طریق سخنگوی این باشگاه اعلام خواهیم کرد.

وی در پاسخ به این سوال که شنیده می شود هادی عقیلی با این باشگاه تسویه حساب کرده آیا این موضوع صحت دارد؟ بیان کرد: تجربه نشان داده که در زمان نقل وانتقالات شایعه زیاد شنیده می شود، به هواداران اعلام می کنم تنها به اخباری توجه کنند که یا از طریق سایت اعلام می شود و یا از طریق سخنگوی باشگاه اعلام شود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار