|
|
کدخبر: ۱۷۵۴۷۳

با دیدارهای تدارکاتی می توانیم به فرم ایده آل نزدیک تر شویم

خبرگزاری تسنیم: مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان از حمایت مردم و رسانه ها از این تیم در راه حضور در جام جهانی ابراز اطمینان کرد.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، رضا قوچان نژاد در خصوص حضورش در اردوی تیم ملی به سایت فدراسیون فوتبال اظهار داشت: بسیار خوشحالم که به اردوی تیم ملی اضافه شدم و بعد از برگزاری مسابقات سنگین و فشرده برای تیم باشگاهی ام در لیگ انگلستان و بازی های زیادی که انجام دادیم به تیم ملی اضافه شدم. در این چهار هفته باقیمانده تا جام جهانی باید تلاش زیادی انجام دهیم تا بتوانیم با آمادگی کامل به این مسابقات برویم.

وی افزود: خوشبختانه تیم ملی ایران ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه است. ما بازیکنانی داریم که در جام جهانی ۲۰۰۶ حضور داشته اند و تجربه خوبی از این مسابقات و این سطح از بازی ها دارند. قطعاً توانایی این بازیکنان کمک شایان توجهی به تیم ملی خواهد کرد و بازیکنان جوان باید از تجربیات آنها استفاده کنند. با این ترکیب از بازیکنان باتجربه و جوان می توانیم امیدواری بیشتری برای موفقیت در جام جهانی داشته باشیم.

مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان در ادامه گفت: خوشبختانه بازی های دوستانه خوبی را پیش رو داریم و باید بدون توجه به نتیجه کسب شده از این مسابقات و بدون استرس، بازی های خوبی انجام دهیم. هر چه بیشتر بازی تدارکاتی داشته باشیم، می توانیم به فرم ایده آل نزدیک تر شویم.

وی ادامه داد: شناخت از این حریفان خوب است اما بیشترین کمک را دیدارهای تدارکاتی به افزایش آمادگی ملی پوشان می کند و از اهمیت بالایی برخوردار است. باید با شناخت از تیم های همگروه مان در جام جهانی به این مسابقات برویم و تمرکزمان بیشتر روی آنها باشد و از دیدارهای دوستانه برای افزایش هماهنگی بازیکنان استفاده کنیم.

قوچان نژاد در پایان در خصوص انتظارش از رسانه ها و مردم گفت: نیاز به توضیح ندارد و قطعاً آنها مانند قبل از ما حمایت خواهند کرد. خواسته مردم و رسانه ها بازی های خوب از تیم ملی است و از همه آنها می خواهم از ما حمایت کرده و برای تشویق تیم ملی از هیچ تلاشی فروگذار نکنند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار