|
|
کدخبر: ۱۷۵۴۹۲

در اردوی اتریش به هماهنگی خوبی خواهیم رسید

خبرگزاری تسنیم: مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: در اردوی آفریقای جنوبی شرایط خوبی داشتیم و تمریناتی انجام دادیم که در تمام عمرم مانند آنها را ندیده بودم.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، محمدرضا خانزاده در گفت وگو با سایت رسمی فدراسیون فوتبال اظهار داشت: خوشبختانه در شرایطی خوب و عالی کارمان را ادامه می دهیم و بعد از اردویی خوب در آفریقای جنوبی به اردوی اتریش آمده ایم.

وی با ابراز اطمینان از اینکه تیم ملی در اتریش اردوی خوبی خواهد داشت، گفت: شرایط اردو و آب و هوایی اتریش بسیار مناسب است و در این اردو به هماهنگی تاکتیکی و فیزیکی خوبی خواهیم رسید.

مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان ادامه داد: در اردوی آفریقای جنوبی شرایط خوبی داشتیم و تمریناتی انجام دادیم که در تمام عمرم مانند آنها را ندیده بودم. حضور در اردوی آفریقای جنوبی تجربه بسیار خوبی برای همه بازیکنان بود، چرا که تمرینات بسیار پرفشاری را پشت سرگذاشتیم. باید به همین روند ادامه دهیم تا در جام جهانی نتایج خوبی کسب کنیم.

خانزاده با اشاره به دیدارهای تدارکاتی تیم ملی خاطر نشان کرد: خوشبختانه سه دیدار خوب را پیش رو داریم که در این دیدارها نقاط قوت و ضعف تیم ملی مشخص خواهد شد و با کار روی آنها می توانیم موفق تر عمل کنیم.

وی در پایان اظهار داشت: باید آمادگی خود را تا مسابقات جام جهانی حفظ کنیم و بالاتر ببریم و با بازی های خوب نتایجی در خور شأن نام و فوتبال ایران کسب کنیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار