|
|
کدخبر: ۱۷۵۵۳۷

دارنده مدال طلای بازی های المپیک ۲۰۱۲ لندن گفت: کشتی گیران ایرانی همواره نشان دادند د ر میادین بین المللی برای موفقیت از هیچ کوششی دریغ نمی کنند.

امید نوروزی در گفتگوخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگارانضمن بیان این مطلی افزود: در هر صورت میزبانی در مسابقات جام جهانی تا حد زیادی مسئولیت کار فرنگی کاران را زیاد کرده و به همین دلیل برای جلب رضایت مردم و شادی دل آنها محکوم به کسب موفقیت در این مسابقات هستیم.

وی درباره وضعیت آمادگی اش گفت: به لحاظ روحی و روانی که در شرایطی مطلوبی قرار دارم و از نظر فنی نیز با یک آمادگی در حد مسابقات جام جهانی در این میدان حاضر خواهم شد.

دارنده مدال طلای جهان در پاسخ به این سوال که چقدر توانسته خود را با قوانین و وزن جدید وفق دهد گفت: به هر حال یک کشتی گیر همیشه باید آمادگی لازم را برای تغییر قوانین داشته باشد، از نظر وزنی نیز با توجه به حضور در دو تورنمنت تقریباً بدنم در وزن ۶۶ کیلو گرم جا افتاده هر چند نسبت به سایر رقبا سبک تر هستم.

نوروزی در خاتمه خاطرنشان کرد: مردم ایران همیشه نسب به ورزشکاران خصوصاً کشتی گیران لطف داشتند به همین منظور نیز امیدورام با حضور در سالن مسابقات و دعای خیر خود فرنگی کاران را در راه رسیدن به سکوی نخست مسابقات جام جهانی تهران همراهی کنند.

مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی روزهای پنج شنبه و جمعه هفته جاری با حضور ده تیم برتر دنیا در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار