|
|
کدخبر: ۱۷۵۵۴۱

پرداختن به موضوع بسته شدن حساب ها گریبان پرسپولیس را می گیرد

خبرگزاری تسنیم: عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: پرسپولیس مریض است و نمی شود به زور قرص و آمپول تیم را برای یک فصل قهرمان کرد.

حسین کاظم پور در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، در مورد هیئت مدیره پرسپولیس، اهداف هیئت مدیره، مشکلات و قول و قرارهای رویانیان در باشگاه پرسپولیس و… صحبت های زیر را انجام داد.

تسنیم: ابتدا از بحثاول این روزها شروع کنیم، تکلیف ۳ میلیارد پول اسپانسر به کجا کشیده شد؟

این پول به باشگاه پرسپولیس پرداخت شده اما حساب های باشگاه کمی مشکل دارد و پرداختن بیشتر به این مسئله هم می تواند برای پرسپولیس عوارض داشته باشد.

تسنیم: آقای سیاسی گفته جای پول ها امن است اما نمی دانم کجاست؟!

ببینید، وقتی از یک حساب چکی دست ما باشد یعنی اینکه پول در اختیار ماست، حالا این چک می تواند در صندوق امانات یک بانک باشد. باز هم تاکید می کنم تشریح این وضعیت می تواند گریبان پرسپولیس را بگیرد.

تسنیم: اهداف شما از حضور در هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس چه بود؟

ما به عنوان اعضای هیئت مدیره پرسپولیس باید دنبال این باشیم که باشگاه را به شرکت تبدیل کنیم. باید تیم در دل شرکت باشد نه شرکت در دل تیم؛ همین مسئله می تواند پرسپولیس را به نابودی بکشاند، همین مسئله است که باعثمی شود مالیات ها به تعویق بیفتد، اموال مصادره شود چون بلد نیستند شرکت داری کنند. شما ببینید می گویند باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس، همین فرهنگی و ورزشی می تواند باعثشود از خیلی جنبه های مالیات معاف شویم.

تسنیم: مدیران گذشته این تفکر را نداشتند؟

من به تمام مدیران پیش از خودم ارادت دارم و هیچ وقت هم نمی گویم مدیران پیش از من بی عرضه بودند. اتفاقاً اعتقاد دارم رویانیان در پرسپولیس زحمات زیادی کشیده و هر کسی هم می تواند اشتباه کند. ما هم سعی می کنیم قول های خوب رویانیان را دنبال کنیم.

تسنیم: مثلاٌ بازی با رئال مادرید انجام می شود؟

بازی با رئال مادرید اتفاق کوچکی نیست و حتی اگر این پیشنهاد از سوی دشمن پرسپولیس هم مطرح شود خوب است.

تسنیم: تکلیف قرارداد های اقتصادی زمان رویانیان چه می شود؟

ما باید تمام این موارد را مورد بررسی قرار دهیم تا ببینیم شرایط چگونه است. این هیئت مدیره به مسائل شرکتی، اقتصادی، ورزشی و فرهنگی واقف است.

تسنیم: زمان رویانیان قراردادهایی مانند تولید نوشابه پرسپولیس امضا شد، شما این قراداد ها را دنبال می کنید؟

مسئله نوشابه برای یک سال و اندی پیش است و باید همان موقع پیگیری می کردید اما اگر همین قرارداد هم مفید باشد آن را دنبال می کنیم. تمام اعضای کنونی هیئت مدیره پرسپولیس تا پیش از این به تنهایی مدیرعامل بودند و هزاران قرارداد ویژه را به سرانجام رسانده اند. به نوعی هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس به معنای واقعی کلمه شرکتی است. ما باید آیین نامه ها، اساس نامه ها و… را تنظیم و تصویب کنیم.

تسنیم: پس با این اوصاف در هیئت مدیره بحثبازگشت علی کریمی مطرح نشد؟

ما اصلا ً در مورد اسم ها بحثنمی کنیم. بازگشت کریمی چه ارتباطی به هیئت مدیره دارد؟ ما هیئت مدیره شرکت پرسپولیس هستیم که در دلش باشگاه عظیم پرسپولیس قرار دارد. ما امور شرکتی را بررسی می کنیم و مسئولیت فنی برعهده ما نیست.

تسنیم: به خاطر همین کمیته فنی را تشکیل دادید؟

تشکیل کمیته فنی تصمیم هیئت مدیره بود، بعد هم ما در مورد اعضای کمیته فنی تصمیم گرفتیم. باید ترکیب خوبی را برای کمیته فنی چیدمان می کردیم. ما باید طوری ترکیب خودمان را می چیدیم که در آخر برنده باشیم. فقط یک بحثمطرح است.

تسنیم: بفرمایید؟

من از همه هواداران می خواهم که اجازه بدهند کارمان را انجام بدهیم و نگذارند از بیرون به ما فشار بیاید. ما هم محکم سر جای خود هستیم و اجازه نمی دهیم مشکلی در کارمان ایجاد شود.

تسنیم: برای فصل جدید چقدر بوجه کنار گذاشتید؟

بوجه شرکتی تعریف خاص خودش را داشته و مثل بوجه کشور سر فصل دارد. ما نمی توانیم همینطوری برای باشگاه بوجه در نظر بگیریم، باید ببینیم دارایی باشگاه چقدر است و البته بدهی ها در چه وضعیتی قرار دارد. من کاری به مدیران گذشته ندارم اما چون نگاه شرکتی وجود نداشته در آخر با کلی بدهی روبرو شدند. ما می توانیم شرکت زیان ده پرسپولیس را در حداقل ۲ سال به یک شرکت سودده تبدیل کنیم.

تسنیم: یعنی پرسپولیس می تواند سود ده شود؟

پرسپولیس می تواند به ایران و جهان سود برساند و شادی را به مردم برگرداند. باید کاری کنیم تا همه با هم بخندند نه اینکه دعوا کنند. ما به پرسپولیس آمدیم تا کار زیر بنایی انجام دهیم حتی اگر در ابتدای راه به قهرمانی نرسیم.

تسنیم: پرسپولیس شانس قهرمانی دارد؟

متاسفانه پرسپولیس مریض است و نمی شود به زور قرص و آمپول تیم را برای یک فصل قهرمان کرد، چون در این صورت در فصل بعدش دچار مشکل می شویم. نتیجه گرا بودن اصلاٌ خوب نیست. من حاضر هستم به خاطر هواداران پرسپولیس آبروی خودم را به خطر بیندازم تا تیم عاقبت به خیر شود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار