|
|
کدخبر: ۱۷۵۶۱۲

خبرگزاری تسنیم: نامزد ستاره خط حمله تیم فوتبال منچسترسیتی از سرمربی تیم ملی فرانسه به خاطر دعوت نکردن از این بازیکن ۲۶ ساله به شدت انتقاد کرد.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، فهرست اولیه ملی پوشان فرانسه برای حضور در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل شب گذشته(سه شنبه) اعلام شد اما در کمال تعجب در آن نام سمیر نصری، هافبک هجومی تیم فوتبال منچسترسیتی، قهرمان فصل جاری لیگ برتر انگلیس دیده نمی شود.

نصری پیش از این هم اعتراف کرده بود که انتظار دعوت شدن به اردوی خروس ها را ندارد اما با این حال کنار گذاشته شدن وی از جمع شاگردان دشان، تعجب آور بوده است.

یکی از کسانی که به شدت به تصمیم دشان برای کنار گذاشتن نصری از اردوی تیم ملی فرانسه معترض بوده، نامزد انگلیسی این بازیکن است که در صفحه شخصی خود در یکی از شبکه های اجتماعی به عنوان ابرازی برای حمله انتقاد آمیز و البته رکیک به سرمربی خروس ها استفاده کرده است.

آنارا آتانس در صفحه خود خطاب به دشان نوشته است: لعنت به فرانسه و لعنت به دشان. عجب مربی مزخرفی!

وی یک دقیقه بعد دوباره پیامی دیگری در صفحه خود منتشر کرد و در آن نوشت: برای آنهایی که پیام مرا درست نخوانده یا متوجه نشده اند… حرفم را تکرار می کنم… لعنت به فرانسه!!!!! و لعنت به دشان. بگذارید رک و راست حرفم را بزنم. من دیوانه نشده ام. با این اتفاق حداقل دو ماه بیشتر در کنار سمیر خواهم بود اما فکر می کنم بد نبود ذره ای برای او احترام قائل می شدند.

در واکنش به انتقاد شدیدالحن آتانس از دشان، سمیرنصری در صفحه شخصی خود در یکی از شبکه های اجتماعی نوشت: «آنارای عزیز… ناراحت نباش. گاهی اوقات زندگی ناجوانمردانه رفتار می کند اما باید آن را بپذیری و با آن کنار بیایی.

طبق ادعای رسانه های فرانسوی دلیل کنار گذاشته شدن نصری از تیم ملی فرانسه سابقه انضباطی بد او در جمع خروس ها و به خصوص جنجالی است که در رقابت های یورو ۲۰۱۲ با درگیری اش با یک خبرنگار به راه انداخت.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار