|
|
کدخبر: ۱۷۵۶۲۰

رئیس سازمان لیگ برتر فوتبال گفت: بودجه باشگاه ها به سازمان لیگ برتر ارسال شده است، در این بودجه قرار داد بازیکنان و سایر هزینه های مرتبط همچون پاداش اعضای تیم، هزینه های هتل و هواپیما و غیره پیش بینی شده است.

مهدی تاج در گفتگو باخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگارانافزود: ۷۰ درصد از بودجه پیشنهادی باشگاه ها مورد تایید سازمان لیگ برتر است و یک تعداد از باشگاه ها هم باید بودجه شان را تعدیل کنند.

تاج در ادامه اظهار داشت: برخی از باشگاه ها هم پایین تر از رقم پیشنهادی سازمان لیگ برتر بودجه شان را تعیین کردند.

وی بیان کرد: تیم هایی که در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند می توانند بیست درصد از سقف بودجه شان بیش تر از سایر تیم ها باشد.

رئیس سازمان لیگ برتر فوتبال عنوان کرد: به هر حال بودجه باشگاه ها باید به تصویب هیات مدیره باشگاه ها، حسابرسی قانونی و بازرسی قانونی قرار بگیرد، به علاوه از نظر سازمان لیگ برتر هر گونه هزینه ای برای آکادمی فوتبال، تیم های ب، جوانان و نوجوانان و ساخت و ساز ورزشی و بودجه باشگاه ها قرار نمی گیرند.

وی در ادامه اظهار داشت: باشگاه ها مجاز به هر مقدار هزینه برای تیم های پایه شان دارند و محدودیتی در این مورد ندارند.



تاج در مورد آئین نامه نقل وانتقالات در مورد بازیکنان خارجی گفت: منشور اخلاقی برای بازیکنان خارجی در نظر نگرفتیم بلکه آنها باید آدابی را در فصل چهاردهم رعایت کنند در آئین نامه نقل و انتقالات این مورد را لحاظ کردیم که اگر باشگاه از طریق مدیر برنامه، بازیکن خارجی آورد آن وقت این بازیکن دوپینگی باشد و در تست پزشکی هم قبول نشود، مدیر برنامه باید خسارت باشگاه را تمام و کمال بدهد.

وی در مورد منع تیم های بدهکار برای حضور در لیگ برتر گفت: این موضوع ارتباط به کمیته انضباطی دارد و در آئین نامه این کمیته موضوع وضعیت تیم های بدهکار مشخص شده است.

رئیس سازمان لیگ برتر اظهار داشت: آئین نامه نقل وانتقالات از روز اول خرداد ۹۳ اجرا می شود و ما آن را به کل هیات های فوتبال در سراسر کشور ارسال کردیم.

وی در پایان درباره مشکلات مالی باشگاه راه آهن خاطر نشان کرد: بر اساس برنامه قرار است که جلسه ای بین مدیر عامل و بازیکنان راه آهن امروز برای برطرف کردن مشکلات مالی این تیم در سازمان لیگ برگزار کنیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار