|
|
کدخبر: ۱۷۵۶۴۲

باید تلاش کنیم تا بهترین نتیجه را در جام جهانی بگیریم

خبرگزاری تسنیم: مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان دیدارهای تدارکاتی این تیم در اردوهای پیش رو را مفید دانست.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، امیرحسین صادقی در گفت وگو با سایت رسمی فدراسیون فوتبال، اظهار داشت: وضعیت بازیکنان در اردوی اتریش خوب بوده و از امروز تمرینات اصلی خود را در زمین چمن آغاز می کنیم.

مدافع تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه به دلیل سفری که به اتریش داشتیم کادر فنی تیم ملی تمرین در سالن را برای ما در نظر گرفت، افزود: پس از استراحت و مستقر شدن در هتل، تمرینات اصلی خود را زیر نظر کارلوس کی روش و دستیارانش انجام دادیم. با وجود آب و هوای بسیار خوب در محل اردوی تیم ملی قطعاً تمرینات خوبی را پشت سر خواهیم گذاشت.

وی با اشاره به دیدارهای تدارکاتی تیم ملی فوتبال در اردوی اتریش گفت: این بازی ها با توجه به تفکرات کادر فنی است. معتقدم همه بازی ها مهم بوده و باید با جدیت به آنها نگاه کرد. بدون شک با تلاش در تمرینات و بازی های تدارکاتی، می توانیم به نتایج مطلوبی برسیم.

مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان در خصوص سطح رقابت های جام جهانی گفت: مسابقات جام جهانی بالاترین سطح مسابقات در دنیای فوتبال است و در این مسابقات، کلکسیونی از بهترین بازیکنان دنیا حضور دارند. این دومین جام جهانی است که من در آن حضور دارم و باید تلاش کنیم تا بتوانیم پرچم ایران را در جهان بالا ببریم.

وی درباره تفاوت رقابت های جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل با جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان گفت: همه چیز در تغییر بوده و دنیا در حال پیشرفت است. فوتبال هم از این قاعده مستثنی نیست و هر روز باید دانش و فعالیت خودمان را به روز کنیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار