|
|
کدخبر: ۱۷۵۶۸۰

گزینه های سرمربیگری نفت ۳ نفر هستند

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل باشگاه نفت تهران تأکید کرد تا به این لحظه هیچ مذاکره ای با وحید هاشمیان نداشته اند.

منصور قنبرزاده در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیمدر خصوص اینکه گفته می شود وحید هاشمیان یکی از گزینه های باشگاه نفت برای هدایت این تیم است، اظهار داشت: این موضوع گمانه زنی رسانه هاست و باشگاه نفت هیچگونه واکنشی نسبت به این گمانه زنی ها ندارد.

وی افزود: ما با آقای هاشمیان مذاکره ای نداشته ایم و گزینه بودن وی را یک گمانه زنی از سوی رسانه ها می دانیم که آن را نه تأیید می کنیم نه تکذیب. اگر مشکلی هم پیش نیاید تا هفته آینده سرمربی تیم مان را از طریق سایت باشگاه اعلام می کنیم.

مدیرعامل باشگاه نفت تهران در پاسخ به این پرسش که «هاشمیان در بین گزینه های باشگاه نفت قرار دارد یا نه؟»، گفت: برای انتخاب سرمربی تیم یکسری شاخصه ها داریم که این شاخصه ها جزو مؤلفه ها اصلی هیئت مدیره است. بر اساس این شاخصه ها جوانگرایی، دانستن زبان انگلیسی، شخصیت، شهرت و سلامتی در کار، کاریزما و… یک مربی برای ما در اولویت قرار دارد و قطعاً سرمربی فصل آینده نفت این شاخصه ها را خواهد داشت.

قنبرزاده ادامه داد: ما از زمانی که تصمیم به انتخاب سرمربی فصل آینده گرفتیم، ۱۰ گزینه داشتیم که اکنون تنها سه نفر جزو گزینه های نهایی هستند، گزینه هایی که دارای این مؤلفه ها بوده و بالاترین امتیاز را از دید هیئت مدیره ما کسب کرده اند.

وی همچنین تأکید کرد: باشگاه نفت در این چند سال اعتقاد به جوانگرایی داشته و از ورود بازیکنان و مربیان جوان استقبال کرده است. این فصل هم طبق مؤلفه هایی که داریم بهترین گزینه را انتخاب خواهیم کرد.

مدیرعامل باشگاه نفت تهران همچنین در خصوص اینکه گزینه خارجی هم مدنظر این باشگاه خواهد بود یا نه، گفت: اعتقادی به مربی خارجی نداریم و به همین دلیل گزینه های خارجی مدنظر ما نیستند. اعتقاد داریم وقتی در کشور خود ظرفیت بالایی داریم باید از آنها استفاده کنیم و حیف است که فرصت را به خارجی ها بدهیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار