|
|
کدخبر: ۱۷۵۶۸۳

در جدیدترین رنکینگ المپیکی تکواندوکاران بهترین رده متعلق به سجاد مردانی بوده که در رتبه سوم قرار گرفته است.

به گزارشخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ سایت فدراسیون جهانی تکواندو جدیدترین رنکینگ جهانی و المپیکی ورزشکاران این رشته را در ماه می اعلام کرده است که در این میان رنکینگ المپیکی تکواندوکاران برای راهیابی هشت تکواندوکار برتر آن به بازی های المپیک ریو مهم و مدنظر قرار می گیرد.

در این رده بندی که در چهار وزن المپیکی اعلام می شود، در وزن ۵۸ - کیلوگرم(وزن اول المپیکی) هادی مستعان که در رده پنجم ماه قبل قرار داشت با یک پله سقوط با ۶۰/۸۹ امتیاز در مکان ششم قرار گرفته است.

در وزن ۶۸ - کیلوگرم(وزن دوم المپیکی) بهنام اسبقی با ۶۰/۱۲۶ امتیاز در همان رده ششم ماه قبل ایستاده و محمد باقری معتمد با ۷۶/۱۱۱ امتیاز و با یک رده صعود در مکان هفتم ایستاده است.

اما در وزن ۸۰ - کیلوگرم(وزن سوم المپیکی) مسعود حجی زواره با ۱۴/۷۱ امتیاز یک پله صعود کرده و در رده ۱۲ قرار گرفته و علیرضا نصرآزادانی که پیش از این در بین ۲۰ بازیکن برتر قرار نداشت با ۵۰/۵۲ امتیاز به رده بیستم رسیده است.

در وزن ۸۰ + کیلوگرم(وزن چهارم المپیکی) سجاد مردانی با یک پله صعود و ۵۰/۱۰۵ امتیاز به مکان سوم رسیده و یوسف کرمی با ۰۶/۷۴ امتیاز و بیشترین صعود در بین ایرانی ها از مکان بیستم در رده ۱۲ رنکینگ المپیکی قرار گرفته است.

همچنین شرایط تکواندوکاران در رده بندی جهانی بهتر است اما رنکینگ المپیکی باتوجه به امتیازات تورنمنت آلمان ثبت شده است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار