|
|
کدخبر: ۱۷۵۶۹۷

خبرگزاری تسنیم: ستاره بارسلونا معتقد است تا زمانی که به قهرمانی جام جهانی نرسد مقایسه اش با اسطوره فوتبال آرژانتین درست نیست.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، لیونل مسی، مهاجم تیم ملی آرژانتین گفت: مقایسه من و مارادونا تعریف و تمجید فوق العاده ای است ولی من هنوز این مقایسه را قبول ندارم. مارادونا کارهای زیادی برای تیم ملی آرژانتین انجام داد و فکر نمی کنم هیچ بازیکنی تا وقتی که در جام جهانی به قهرمانی برسد بتواند خودش را اسطوره ای واقعی فرض کند. امیدوارم بتوانم در جام جهانی ۲۰۱۴ با آلبی سلسته به قهرمانی برسم ولی تا آن زمان صحبتی از اینکه من بهترین هستم، نمی کنم.

مارادونا در جام جهانی ۱۹۸۶ مکزیک که تیم ملی آرژانتین به قهرمانی رسید ۲۵ ساله بود و کمک شایانی به قهرمانی تیمش کرد ولی مسی که در تابستان پیش رو ۲۷ ساله می شود برخلاف موفقیت هایی که در رده باشگاهی با بارسلونا داشته در رده ملی به آنچنان موفقیتی نرسیده است. مسی در ۴۲۴ بازی که برای کاتالان ها انجام داده ۳۵۴ گل به ثمر رسانده و ۲۱ عنوان قهرمانی را با بارسا تجربه کرده است.

مهاجم بارسلونا تصریح کرد: شنیدن این موضوع که مردم از نوع بازی ام صحبت می کنند، همیشه خوشایند است ولی همیشه گفته ام که وقتی بازنشسته شدم وقت آن است که به عقب برگردم و به دستاوردهایی که به دست آورده ام نگاهی بیندازم. در حال حاضر هم سخت به دنبال این هستم تا با بارسلونا و تیم ملی آرژانتین به عناوین قهرمانی برسم.

تیم ملی آرژانتین در گروه F با تیم ملی کشورمان و تیم های نیجریه و بوسنی و هرزگوین همگروه است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار