|
|
کدخبر: ۱۷۵۷۲۵

شرح وظایف کمیته فنی در هیئت مدیره اعلام و تصویب می شود

خبرگزاری تسنیم: سخنگوی هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس تاکید کرد که افرادی می خواهند به این باشگاه ضربه بزنند.

حمید استیلی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، در مورد آخرین وضعیت حساب های مسدود شده باشگاه پرسپولیس گفت: همه اعضای باشگاه در تلاش هستند این مشکل را برطرف کنند. تنها مسئله ای که اجازه نداده برنامه های ما اجرا شود همین مسدود بودن حساب ها است. امیدواریم حداکثر تا اوایل هفته آینده این مشکل حل شود.

وی ادامه داد: می خواهیم تکلیف بازیکنان را برای فصل آینده روشن کنیم و هرچه سریع تر تیم را ببندیم که این مسئله منوط به باز شدن حساب های باشگاه است.

سخنگوی هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه چرا جلسه مطبوعاتی اسپانسر این باشگاه لغو شده، اظهار داشت: دلیل خاصی نداشت. مقدمات اولیه برای تشکیل جلسه حاضر نبود و قرار شد در آینده ای نزدیک این جلسه را برگزار کنیم.

استیلی در واکنش به این مسئله که گفته می شود او در تلاش است تا یکی از دوستانش را به سمت مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس منصوب کند، تاکید کرد: این مسائل در اختیار من نیست و مدیرعامل تصمیم گیرنده است که چه کسی مدیر روابط عمومی شود. در هیئت مدیره به مسائل کلان باشگاه فکر می کنیم نه این مسائل کوچک.

وی تصریح کرد: همانطور که پیش از این گفتم عده ای می خواهند به پرسپولیس ضربه بزنند و هدف شان هم من نیستم، آنها به پرسپولیس ضربه می زنند چون منافع خودشان اینطور طلب می کند. یک روز می گویند فایل صوتی دارند و یک روز هم می خواهند بازیکن را مقابل ما قرار دهند. به زودی نام این افراد را رسانه ای می کنم تا هواداران آنها را بشناسند.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس افزود: در این فوتبال خیلی ها دوست من هستند اما دلیل نمی شود این دوستی ها را در کار باشگاه دخالت بدهیم. وقتی حرف از باشگاه پرسپولیس است، دوستی ها جایگاهی ندارد چون منافع باشگاه پرسپولیس از منافع شخصی مهمتر است. من حتی به اعضای هیئت مدیره هم گفته ام که در باشگاه پرسپولیس باید از منافع شخصی خود بگذرند.

استیلی در پاسخ به این سوال که شرح وظایف کمیته فنی چه زمانی مشخص می شود، به تسنیم گفت: قرار است در جلسه آینده هیئت مدیره شرح وظایف کمیته فنی بیان و تصویب شود و در اختیار مدیرعامل قرار بگیرد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار