|
|
کدخبر: ۱۷۵۷۴۳

خبرگزاری تسنیم: رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: مسئولان ذیربط باید تمامی پشتیبانی های فنی، مالی و تدارکاتی این تیم را مهیا کنند به گونه ای که تیم ملی فوتبال ایران هیچ دغدغه ‍ای در زمینه امکانات و پشتیبانی ها نداشته باشد.

به گزارشخبرگزاری تسنیمو به نقل از سایت ریاست جمهوری، محمد نهاوندیان در جلسه ای با حضور محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان، علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال و معاونین آنها به بررسی آخرین وضعیت آمادگی تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران برای حضور در مسابقات جام جهانی فوتبال در برزیل پرداخت.

رئیس دفتر رئیس جمهور با اشاره به عزم همگانی دولت و ملت برای پشتیبانی و حمایت از تیم ملی فوتبال ایران برای حضور موفق در جام جهانی فوتبال برزیل بر ضرورت تلاش مسوولان وزارت ورزش و جوانان و فدارسیون فوتبال در جهت حل مشکلات، رفع حاشیه ها و از بین بردن دغدغه های کادر فنی و اعضای تیم ملی فوتبال تاکید کرد.

او با بیان اینکه دولت و ملت ایران خواهان موفقیت تیم ملی فوتبال در جام جهانی هستند، تاکید کرد: باید همگان از تیم ملی حمایت و پشتیبانی کرده و تلاش کنیم تا مشکلات این تیم هر چه سریع تر مرتفع شود. موفقیت تیم ملی فوتبال ایران در عرصه بزرگ جام جهانی آرزوی دولت و ملت ایران است.

رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: رئیس جمهوری و دولت مجدانه وضعیت تیم ملی را پیگیری می کنند و در این جهت تا زمان اعزام این تیم به برزیل مسوولان وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال به صورت هفتگی شرایط آمادگی این تیم را به دفتر رئیس جمهور گزارش می کنند.

نهاوندیان با بیان اینکه دولت تدبیر و امید از هیچ کمک و حمایتی در جهت موفقیت تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی برزیل فروگذار نخواهد کرد، گفت: مسئولان ذیربط باید تمامی پشتیبانی های فنی، مالی و تدارکاتی این تیم را مهیا کنند به گونه ای که تیم ملی فوتبال ایران هیچ دغدغه ‍ای در زمینه امکانات و پشتیبانی ها نداشته باشد.

رئیس دفتر رئیس جمهوری با اشاره به ضرورت اطلاع افکار عمومی از وضعیت تیم ملی کشورمان بر حمایت تمامی رسانه ها به خصوص رسانه ملی به عنوان یار دوازدهم از این تیم تاکید و همگان را به تلاش در جهت تقویت روحیه تیم ملی فوتبال کشور تشویق کرد.

محمود گودرزی، وزیر ورزش و جوانان نیز ضمن بیان گزارشی از وضعیت آماده سازی تیم ملی فوتبال ایران برای حضور در جام جهانی فوتبال در برزیل از تشکیل ستاد ملی هماهنگی و حمایت از تیم ملی فوتبال ایران در وزارت ورزش و جوانان خبر داد: امروز همه ارکان وزارت ورزش و جوانان برای تدارک مفید و موثر تیم ملی فوتبال ایران بسیج شده اند. تیم ملی فوتبال ایران در این زمان برای ورزش ما اولویتی غیرقابل انکار است و به رغم برخی محدودیت های مالی، هر حمایتی از تیم ملی در دستور کار وزارت ورزش و جوانان است و امیدوارم در جام جهانی برزیل بازیکنان و کادر فنی تیم ملی، شایستگی های فوتبال ایران را همراه با فرهنگ و منش پهلوانی ایرانیان به نمایش بگذارند.

همچنین علی کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال به تشریح روند اردوهای تیم ملی فوتبال ایران در کشورهای آفریقای جنوبی و اتریش پرداخت و خواستار حمایت دولت از این تیم در جهت رفع مشکلات موجود در مسیر آمادگی حداکثری برای حضور در رقابت های جام جهانی شد و گفت: انتظار مردم از تیم ملی در جام جهانی منطقی است و مجموعه کادر فنی و بازیکنان تیم ملی برای موفقیت و سربلندی نام ایران در جام جهانی تمامی تلاش خود را به کار می گیرند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار