|
|
کدخبر: ۱۷۵۷۷۵

خبرگزاری تسنیم: سنگربان اسپانیایی تیم فوتبال بارسلونا به طور رسمی با هواداران این تیم وداع و از اینکه نتوانسته تا پایان فصل در کنار تیمش بماند ابراز تأسف کرد.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، ویکتور والدس، سنگربان تیم فوتبال بارسلونا در نامه ای سرگشاده از هواداران این تیم خداحافظی کرد. والدس ۳۲ ساله که در اواسط فصل تصمیم خود برای ترک کاتالان ها در پایان فصل جاری را فاش کرد، در پایان فصل ۱۴-۲۰۱۳ بازیکن آزاد خواهد بود و گفته می شود که قصد دارد به تیم موناکوی فرانسه ملحق شود.

او قصد داشت آخرین فصل حضورش در نیوکمپ را با خاطره ای خوش به پایان برساند اما در ماه مارس دچار پارگی رباط صلیبی شد، مصدومیتی که او را تا پایان فصل خانه نشین و از حضور در جام جهانی به همراه تیم ملی اسپانیا نیز محروم کرد.

والدس در سایت اینترنتی خود نوشت: زمان آن فرا رسیده است که از همه شما(بارسایی ها) خداحافظی کنم. متأسفانه من نتوانستم دوران حضورم در بارسلونا را آنطور که دوست داشتم در زمین بازی به پایان برسانم اما زندگی گاهی اوقات بیرحم می شود و امسال هم روزگار در حق من بیرحمی کرد.

این دروازه بان ۳۲ ساله در ادامه به تمجید و قدردانی از همه مربیانی که در کنار آنها در بارسلونا کار کرده بود پرداخت و البته نامی از خراردو مارتینو، سرمربی فعلی بارسلونا نبرد.

والدس در سنین نوجوانی از تیم تنریف به بارسلونا پیوست و ۱۲ فصل در تیم اول کاتالان ها بازی کرد. او در این مدت ۶ قهرمانی در لالیگا، سه قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، دو قهرمانی در جام حذفی اسپانیا، دو قهرمانی در سوپرجام اروپا و دو قهرمانی در جام باشگاه های جهان کسب کرد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار