|
|
کدخبر: ۱۷۵۷۸۵

تاکنون این قدر طولانی کنار بازیکنان ایران نبوده ام

خبرگزاری تسنیم: دروازه بان تیم ملی کشورمان پیش از ملحق شدن به اردوی تیم ملی ایران گفت: انتظار ۳ هفته تمرین سخت را با تیم ملی ایران در اردوی اتریش دارم.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، دنیل داوری، سنگربان ایرانی اینتراخت برانشوایگ که نامش در لیست ۳۰ نفره تیم ملی ایران که توسط کارلوس کی روش برای حضور در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل قرار دارد، پیش از ملحق شدن به اردوی اتریش اظهار داشت: سقوط برانشوایگ به «بوندس لیگا ۲» ناخوشایند بود و حتی یک روز پس از بازی آخرمان هم تمامی اعضای تیم از این موضوع ناراحت بودند. همه ما یک هدف انفرادی و یک هدف تیمی داشتیم. به نظرم اگر برانشوایگ تمرینات جدی در پیش بگیرد، بازیکنان جدیدی هم به ترکیبش اضافه کند و اهداف جدیدی را پایه ریزی کند می شود این احساس تلخ را خیلی زود به دست فراموشی سپرد.

دروازه بان ۲۶ ساله تیم ملی کشورمان در خصوص رقابت های جام جهانی ۲۰۱۴ و سفر به برزیل گفت: تاکنون به برزیل سفر نکرده ام و چیزهایی که از این کشور می دانم تنها بر اساس شنیده ها و چیزی بوده که از برنامه های تلویزیونی دیده ام پس انتظار زیادی از برزیل ندارم ولی ایده ای که دارم این است که برزیل کشوری بزرگ با مردمان خیلی جالب است. سفر به برزیل خیلی دور از دسترس نیست ولی خیلی هیجان زده هستم. در حال حاضر هم فقط روی آماده سازی تمرکز خواهم کرد.

وی افزود: دوست دارم مسئول حفاظت از دروازه تیمم در داخل زمین باشم و بهترین عملکردم را به نمایش بگذارم. همیشه بر این عقیده هستم که باید به بهترین جایگاه برسم. به غیر از این ها در هر پستی که باشم تمام تلاشم را برای تیم خواهم کرد. سخت مشتاق این هستم تا در اردوی تیم ملی ایران در اتریش حضور پیدا کنم و انتظار ۳ هفته تمرین سخت را دارم. سپس به برزیل سفر می کنیم و اوقات جالب و لذت بخشی را در آنجا تجربه خواهیم کرد.

داوری عنوان کرد: تاکنون تجربه این را نداشته ام که مدت طولانی را در کنار بازیکنان ایران بگذرانم. ما حدود ۷ هفته با هم خواهیم بود. خانواده من در برزیل همراهم نخواهند بود ولی به هر حال با آنها و دوستان نزدیکم در تماس خواهم بود. در ضمن ارمین بیکاکچیچ هم در گروه ماست و می توانم پیراهنم را هم با او عوض کنم.

ارمین بیکاکچیچ، مدافع برانشوایگ هم که در ترکیب تیم ملی بوسنی، یکی از رقبای ایران در گروه F حضور خواهد داشت، گفت: خیلی دوست دارم که دنیل را با پیراهن تیم ملی ایران در زمین ببینم. اگر همه چیز به خوبی پیش برود، سوای نتیجه ای که رقم خواهد خورد تعویض پیراهن های مان اجتناب ناپذیر است.

دنیل داوری گفت: حضور اِرمین در محوطه جریمه ایران می تواند خیلی خطرناک باشد ولی ما دفاع مستحکمی داریم که می تواند کار را برای بازیکنان بوسنی دشوار کند. جدای از شوخی من به کیفیت بازی بیکاکچیچ واقف هستم و خیلی مشتاقم که او را در زمین ملاقات کنم. ما دوران خیلی خوبی را با هم در برانشوایگ داشتیم و فراز و نشیب های زیادی را با هم تجربه کرده ایم. اگر شانس حضور در جام جهانی را داشته باشیم رقابت مقابل یکدیگر در زمین مسابقه هم خیلی جالب خواهد شد. برای ارمین آرزوی موفقیت می کنم.

دروازه بان تیم ملی کشورمان در پایان خاطرنشان کرد: آرژانتین مدعی اول صعود از گروه F است و رقابت برای کسب جایگاه دوم جدول خیلی نزدیک و تنگاتنگ است. بوسنی تیم خیلی خوبی است ولی نباید نیجریه را هم دست کم گرفت. عقاب ها قهرمان آفریقا شده اند و ترکیب قدرتمندی دارند. ما مدعی نیستیم ولی باید تمام تلاش خودمان را به خصوص در دیدار اول مقابل نیجریه بکنیم. اگر از این بازی امتیاز بگیریم می توانیم روی بازی های بعدی مان حساب باز کنیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار