|
|
کدخبر: ۱۷۵۸۳۹

مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان

خبرگزاری تسنیم: نیمه اول دیدار تیم های فوتبال فولاد و السد در چارچوب دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با پیروزی السد به پایان رسید.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، دو تیم فولاد خوزستان و السد از ساعت ۱۹:۳۰ امروز در اهواز به مصاف هم رفتند تا دیدار برگشت خود در دور یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را برگزار کنند. این دیدار در نیمه نخست با نتیجه ۲ بر صفر به سود السد قطر به پایان رسید. نجیب بلحاج(۱۶) و خلفان ابراهیم(۲۹) گل های السد را به ثمر رساندند.

دو تیم بازی را با احتیاط آغاز کردند و هر دو سعی می کردند تا به آرامی به دروازه حریف نزدیک شوند.

درحالی که که تیم فولاد روی دروازه السد هجوم برده بود نجیب بلحاج در دقیقه ۱۶ توانست از موقعیت استفاده کند روی ضد حمله تیمش را به پیش بیندازد. او در شرایطی که مدافعان فولاد را پشت سر خودش می دید از فاصله حدود ۲۰ متری توپ را به گوشه دروازه سوشا مکانی زد تا تیمش یک بر صفر پیش بیفتد.

در ادامه این سفیدپوشان السد بودند که بیشتر به سمت دروازه فولاد حمله می کردند و رائول زمینه ساز بیشتر موقعیت های این تیم بود.

در دقیقه ۲۳ فولاد صاحب یک ضربه ایستگاهی پشت محوطه جریمه السد شد اما عبدالله کرمی و سایر بازیکنان فولاد نتوانستند از ارسال بختیار رحمانی استفاده کنند.

فشارهایی که السدی ها روی دروازه فولاد آوردند باز هم نتیجه داد و در دقیقه ۲۹ این خلفان ابراهیم بود که برای دومین بار دروازه سوشا مکانی را باز کرد. جالب اینکه این بار هم مانند گل اول توپ به کنج سمت چپ دروازه فولاد رفت با این تفاوت که مکانی روی توپ اثر گذاشت اما تیر دروازه با او یاری نکرد.

پریرا در دقیقه ۳۶ روی دروازه السد صاحب موقعیت شد اما توپ او به کرنر رفت. کرنری که نتیجه اش یک پرتاب اوت برای السد قطر بود.

پنج دقیقه بعد باز هم السدی ها همان نقطه همیشگی دروازه مکانی را نشانه رفتند اما این بار دروازه بان فولاد تسلیم نشد و توپ را به کرنر فرستاد. حلفان ابراهیم این توپ را ارسال کرد اما مستقیم در دستان سوشا مکانی قرار گرفت.

لوسیانو پریرا در دقیقه ۴۴ بازی باز هم در محوطه جریمه السد خطرناک ظاهر شد و در حالی که نزدیک بود با دروازه بان السد تک به تک شود مدافعی از پشت سر رسید و توپ او را به کرنر فرستاد. او در وقت های تلف شده هم فرصت خوبی را از دست داد.

از آنجایی که دیدار رفت دو تیم در زمین السد با تساوی بدون گل به پایان رسیده است این دیدار وقت اضافه و پنالتی نخواهد داشت و با این نتیجه فولاد حتما باید در نود دقیقه به پیروزی برسد تا صعود کند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار