|
|
کدخبر: ۱۷۵۸۵۱

سعد محمدی در کار باشگاه دخالت نمی کند /

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان گفت: بر اساس قانون مسلمان با ذوب آهن قرارداد داشته و در فصل جاری به ذوب آهن باز می گردد و خانزاده و غریبی نیز به پرسپولیس باز می گردند.

به گزارشخبرگزاری تسنیمازاصفهان، سعید آذری عصر امروز در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی اظهار کرد: زمانیکه در ابتدای حضور ابراهیم زاده گفتم که تیم ذوب آهن به آسیا صعود می کنند، بسیاری در خیال خود هم این اتفاق را تصور نمی کردند اما تیم ما به فینال آُسیا صعود کرده و همه را مبهوت خود کرد و در حال حاضر نیز شرایط اینگونه است.

وی افزود: ما با شخصی کار می کنیم که به خوبی چالش ها را می شناسد و مربی با برنامه ای است و مطئن هستیم که با گل محمدی نیز می توانیم به فینال آسیا برسیم و تجربه ۳۴ ساله من می گویم که ذوب آهن می تواند به موفقیت دست پیدا کند و امسال هم به این مسئله اعتقاد دارم.

مدیرعامل ذوب آهن با انتقاد از نبود بازیکنان جوان در باشگاه ذوب آهن تصریح کرد: قرار است پروژه احیای تیم های امید باشگاه با گل محمدی رخ دهد و با توجه به الزام سازمان لیگ برای حضور ۹ بازیکن زیر ۲۳ سال و ۸ بازیکن زیر ۲۱ سال در لیست ۳۵ نفره، باید کاری کنیم که این اتفاق صورت گیرد.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه در حال حاضر تعداد بازیکنان آکادمی ذوب آهن بسیاری اندک است و ما با این چالش مواجه شده یم اما برای احیای تیم های پایه، در یک دوره ۵ ساله بازیکنان را اضافه می کنیم.

آذری درباره شایعه دخالت سعد محمدی در انتخاب مربی و مسائل باشگاه ذوب آهن گفت: جالب است که برخی از سعد محمدی به عنوان یک چهره مداخله گر نام می برند، درحالیکه اینگونه نیست و او در هیچ شرایطی درباره مسائل مختلف دخالت نمی کند.

وی با بیان اینکه گناه سعد محمدی این است که دیوانه وار فوتبال را دوست دارد، تصریح کرد: وجود او در ذوب آهن برای ما یک نعمت است و ما باید کاری کنیم که از او بهره ببریم.

مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با بیان اینکه نمی گذاریم که فشار افراد مرتبط بر کار ما تاثیری بگذرارد، تصریح کرد: تلاش می کنیم که شرایط را برای فعالیت گل محمدی فراهم کنیم، هرچند که حاشیه های بسیاری در فوتبال ایران وجود دارد.

وی با بیان اینکه مسلمان باید به ذوب آهن بازگردد، تصریح کرد: مسلمان به عنوان بازیکن قرضی به پرسپولیس رفته و ۲ سال دیگر با ما قرارداد دارد، بنابراین باید به تیم بازگردد و احساس می کنم که خانزاده و غریبی هم در پرسپولیس می مانند و هرکس به تیم خود بازمی گردد.

آذری خاطرنشان کرد: باید بگویم که رسانه ها همواره به عنوان آئینه عمل کرده و مشکلات ما را به ما گوشزد می کنم و امیدوارم که همچون گذشته، حمایت های آنها از ما ادامه داشته باشد و ما نیز با نتایج خوب خود، قدردان زحمات آنها باشیم.

انتهای پیام / آ

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار