|
|
کدخبر: ۱۷۵۸۶۲

جام جهانی کشتی فرنگی - تهران

خبرگزاری تسنیم: تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در گام نخست جام جهانی کشتی فرنگی، آذربایجان را شکست داد.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، در دور نخست رقابت های جام جهانی کشتی فرنگی که از صبح امروز(پنج شنبه) در سالن هفتم تیر تهران آغاز شده تیم ملی کشتی کشورمان موفق شد با اقتدار تیم آذربایجان را شکست دهد تا گام اول را محکم برداشته باشد.

فرنگی کاران کشورمان در دیدار با نتیجه ۸ بر صفر شاگردان جمشید خیرآبادی از آذربایجان را بردند تا یکی از اصلی ترین رقبای ایران در گروه اول بازنده شود.

نتایج انفرادی این دیدار به شرح زیر است:

۵۹ کیلوگرم: حمید سوریان ۱ - طالح ممدوف ۱

سوریان در این دیدار هرچند تلاش زیادی برای امتیاز گرفتن از حریف قلدرش کرد اما کشتی دفاعی حریف آذری مانع از اجرای فنون ناب سوریان شد. در نهایت نیز سوریان با نتیجه ۱ بر ۱ و با توجه به ۲ اخطاره بودن حریفش پیروز میدان شد.

۶۶ کیلوگرم: امید نوروزی ۷ - آزاد علی اف ۶

دارنده مدال طلای جهان و المپیک مقابل علی اف ابتدا کمی غافلگیر شد اما در ادامه کار با یک کشتی هجومی موفق شد دومین برد تیم ایران را نیز رقم بزند.

۷۱ کیلوگرم: سعید عبدولی ۹ - رستم علی اف صفر

عبدولی در این دیدار در همان تایم اول کار را یک سره کرد و با ۲ پلنگ شکن ناب حریفش را جلوی چشمان بهت زده کادرفنی آذربایجان تحقیر کرد تا سومین برد ایران نیز رقم بخورد.

۷۵ کیلوگرم: فرشاد علیزاده ۷ - الوین مورسالی اف ۱

علیزاده در این دیدار ابتدا از حریف عقب افتاد اما در ادامه کار هرچند ۲ بار دچار مصدومیت و خونریزی شدید شد اما حریف آذری خود را شکست داد.

۸۰ کیلوگرم: حبیب اخلاقی ۵ - امین احمدوف صفر

اخلاقی که به یک وزن پایین تر آمده است در این دیدار آمادگی بالای خود را به رخ کادرفنی کشید. اخلاقی ۵ امتیاز ار حریف خود گرفت و هیچ امتیازی نیز به او نداد تا پیروز این میدان باشد.

۸۵ کیلوگرم: طالب نعمت پور ۳ - شهریار ممدوف ۱

طالب نعمت پور نیز در دیدار برابر ممدوف به خوبی توانست ششمین برد تیم ایران را به دست آورد تا خیرآبادی و شاگردانش حتی از به دست آوردن یک پیروزی نیز عاجز بمانند.

۹۸ کیلوگرم: مهدی علیاری ۲ - آراز حسنوف صفر

مهدی علیاری در دیدار برابر حسنوف به راحتی توانست هفتمین برد ایران را کسب کند.

۱۳۰ کیلوگرم: بشیر باباجان زاده ۲ - والرا رودریگز صفر

باباجان زاده در آخرین دیدار به مصاف رودریگزی رفت که پس از سال ۹۸ دیگر در ایران موفق به پیروزی نشده بود. باباجان زاده در این پیکار در نهایت موفق شد این حریف کوبایی الاصل خود را که تابعیت آذربایجانی گرفته است شکست دهد.

در دیگر دیدار گروه اول نیز آمریکا ۵ بر ۳ ترکیه را برد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار