|
|
کدخبر: ۱۷۵۹۱۷

خبرگزاری تسنیم: اگر سرمربی کنونی تیم ملی هلند پس از جام جهانی ۲۰۱۴ هدایت منچستریونایتد را به عهده بگیرد احتمال بازگشت دروازه بان پیشین شیاطین سرخ به این تیم هم وجود دارد.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، پس از اینکه عنوان شد لوئیز فن خال برای عقد قرادادی ۳ ساله با باشگاه منچستریونایتد به توافق رسیده تا پس از پایان رقابت های جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل هدایت شیاطین سرخ را به عهده بگیرد حالا خبر می رسد که ادوین فن درسار، دروازه بان بازنشسته تیم ملی هلند که با پیراهن منچستریونایتد از دنیای فوتبال خداحافظی کرد دستیار این مربی هلندی در اولدترافورد خواهد شد.

فن در سار پیش از اینکه در سال ۲۰۱۱ از دنیای بازیگری خداحافظی کند از سوی سرالکس فرگوسن پیشنهاد همکاری در پست مربی دروازه بان ها را دریافت کرده بود ولی وی این پیشنهاد را نپذیرفت چون می خواست وقت بیشتری را برای خانواده اش بگذارد.

فن خال که در قهرمانی آژاکس در لیگ قهرمانان اروپا در سال ۱۹۹۵ سرمربی فن در سار در این تیم هلندی بود احتمالاً بتواند او را برای حضور در اولدترافورد و همکاری به عنوان مربی دروازه بان ها ترغیب کند.

در ضمن گفته می شود فن خال که در حال حاضر هدایت تیم ملی هلند را به عهده دارد روز گذشته(چهارشنبه) با رایان گیگز، سرمربی موقت شیاطین سرخ هم گفت و گویی داشته است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار